Citat:
Kanske därför denna panik runt om i världen från etablissemanget. Panikartade irrationella uttalande i falsett.
Citat:
Det enda den feministiska makten går i vårt land är att starta feministiska myndigheter vars utgifter till deras fullständigt onödiga verksamhet tas ur den hårt ansträngda skattekistan.
Gillar inte USA pga deras sjuka rättsystem. Men Trump får det hela att väga över till fördel USA.
Hade jag varit yngre och inte så rotad hade jag garanterat sett till att skaffa jobb eller utbildning där för en kommande emigration.
Vad det gäller public service i vårt land så vill jag ha den kvar.
Men, den ska bantas till hälften. Över 2000 kr per år i licensavgift är inte rimligt.
Och hela organisationen ska rivas upp från grunden och personalen tillsättas så jämt det går efter fördelningen av riksdagsmandat per parti.
Gillar inte USA pga deras sjuka rättsystem. Men Trump får det hela att väga över till fördel USA.
Hade jag varit yngre och inte så rotad hade jag garanterat sett till att skaffa jobb eller utbildning där för en kommande emigration.
Vad det gäller public service i vårt land så vill jag ha den kvar.
Men, den ska bantas till hälften. Över 2000 kr per år i licensavgift är inte rimligt.
Och hela organisationen ska rivas upp från grunden och personalen tillsättas så jämt det går efter fördelningen av riksdagsmandat per parti.
Jag betalar gärna 2000 per år om det sker kritisk granskning av makten objektivt rapporterad samt att SVT producerar intressanta "smala" program/dokumentärer.
I nuvarande form är MSM och i synnerhet Radiotjänst helt överspelat. De ska inte bara läggas ner utan ställas till svars för åratal av försummelse och propaganda. Man har grovt, långt in i det brottsliga området, svikit sina uppdrag.
Citat:
Intressant det där. Göran Persson spår att Trump blir avsatt inom 4 år, dvs att republikanerna har en annan president som väljarna ska rösta på innan nästa val. "Avsatt" genom riksrätt eller lönnmord. De har panik nu, globalisterna. GP tror säkert att man glömt hans gärningar. Det har vi inte. Det var under hans tid som partiledare och statsminister som S slöt avtalen med muslimska organisationer att kvoteras till makten på alla nivåer i Sverige. Muslimska organisationer med band in i terrorismen. Göran Person, du kommer ha en del att svara för.
Citat:
Men LucianMacAndrew, vad håller du på med. Du hade ju växt upp och förstått din omvärld konstaterade jag för några dagar sedan. Tycker du svensk MSM sköter sina uppdrag? Granskar tredje makten eliten, tycker du? Om de inte gör det är de ju i säng med eliten. Eliten har då sin egen propagandamegafon rätt in i folkets vardagsrum och det vill du behålla och försvara? Tänk nu lite.
Citat:
Fria tider och nyheter i dag är de bästa granskarna i Sverige. De basunerar inte ut sina politiska budskap utan kritisera brister.
Dagens Nyheter är en renodlad propagandamaskin fylld av Trumphat, globalism vänsterliberalism. Det var ett par årtionde sedan den var någorlunda objektiv. Svd kommer straxt efter och Svt.
Dagens Nyheter är en renodlad propagandamaskin fylld av Trumphat, globalism vänsterliberalism. Det var ett par årtionde sedan den var någorlunda objektiv. Svd kommer straxt efter och Svt.
Personligen tycker jag Julia Cesar är den som bäst skriver på djupet och ändå förhåller sig objektiv. Vissa på friatider/avpixlat osv gör ordentliga research och förhåller sig objektiva i den mening jag egentligen vill ha nyheterna serverade.
Jag gillar starkt en artikel som avpixlat gjorde om den inkvoterade invandrarkvinnan som blev polis. Det var riktigt bra skrivet.
http://avpixlat.info/2015/06/22/fallet-nancy-mashoun-och-skanepolisens-mangkulturella-varlden-i-skane-projekt/