2017-02-06, 13:44
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StureMjuk
http://nextnewsnetwork.com/
http://www.infowars.com/
dom här nyhetssidorna verkar populära i USA

Två mycket bra och underhållande kanaler. Infowars och Alex jones får man lära sig förstå för att inte tro Alex jones är galen. Men han var den första som började avslöja satanism i Vita huset och Hollyweird.

Nu ser vi allt med Spirit Cooking komma ut och han hade rätt för 15 år sen.
Citera
2017-02-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a11byndy
Utländska/amerikanska underrättelsetjänsten får ett tipps om att 7 iranier kommer att smuggla in en bärbar atombomb och smälla valfri stad i aska, presidenten kräver ett totalstopp för muslimer från iran att komma in i landet under en 3 månadersperiod, en domare tycker det är rasistiskt och häver beslutet och vänstertokarna jublar.

Detta är en fiktivt men möjligt scenario, all media måste rensas från vänstertokar.

Fritt fram för Saudiarabier att komma in i USA tycker Trump. Flygplanskapare eller ej.
Men kretinen har ju ekonomiska intressen där.
Citera
2017-02-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Då skall vi se.
En journalist återger ett beslut.
Du skriver själv att "beslutet med största sannolikhet kommer att ogiltigförklaras....."

Samtidigt påstår du att journalisten är ute i oförätter. Vad är då du ?
Kan du börja med att påvisa de sannolikhetsgrunder för upphävandet som du känner till.

Jag utgår ifrån att Trump har koll på vad han gör och att media kämpar på med näbbar och klor för att orsaka splittringar och mer hat mot honom efter att det visat sig så pga deras agenda att försvara globalismen och se till så att elitens maktbegär består och att de kan fortsätta styra över och isolera folket från alla viktiga beslut.

Att det är på väg åt det hållet ser man nu även tydligt tycker jag då Bill Gates och co höjer tonen, verkar vara riktigt fisnödiga nu då de med största sannolikhet redan är medvetna om att Trump följt de lagar och regler som gäller. Varför annars försöka påverka rättsväsendet om de vet han gjort fel? Imo är det enbart för att orsaka ännu mera hat och splittringar den dagen media tillslut blir tvungna att skriva att domarens beslut om att ogiltigförklara Trumps beslut om stängda gränser var ett felaktigt beslut.

Ska bli spännande att se framöver hur den slutgiltiga domen, då förmodligen från högsta domstolen kommer att tas emot av media och den delen av folket som litar blint på media, efter allt detta som har hänt. Får hoppas det kommer gå lugnt till.
Citera
2017-02-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Jag utgår ifrån att Trump har koll på vad han gör och att media kämpar på med näbbar och klor för att orsaka splittringar och mer hat mot honom efter att det visat sig så pga deras agenda att försvara globalismen och se till så att elitens maktbegär består och att de kan fortsätta styra över och isolera folket från alla viktiga beslut.

Att det är på väg åt det hållet ser man nu även tydligt tycker jag då Bill Gates och co höjer tonen, verkar vara riktigt fisnödiga nu då de med största sannolikhet redan är medvetna om att Trump följt de lagar och regler som gäller. Varför annars försöka påverka rättsväsendet om de vet han gjort fel? Imo är det enbart för att orsaka ännu mera hat och splittringar den dagen media tillslut blir tvungna att skriva att domarens beslut om att ogiltigförklara Trumps beslut om stängda gränser var ett felaktigt beslut.

Ska bli spännande att se framöver hur den slutgiltiga domen, då förmodligen från högsta domstolen kommer att tas emot av media och den delen av folket som litar blint på media, efter allt detta som har hänt. Får hoppas det kommer gå lugnt till.

Du är en fantasifull stjärna du.
Trump har nog full koll, domstolarna borde kunna avskaffas, dom behövs ju inte. Där finns en massa dollar att spara.
Det plus att spara på public service räcker ju nästan till en mur mot Mexiko.
Kan han dessutom sen bara få stopp på opinionsundersökningarna. Alla som inte visar att han är den populäraste, jättepopuläraste, presidenten någonsin är ju fake news, fruktansvärt fake eftersom Trump är great, in fact, greatest president ever.
Rikare och duktigare än Gates och company, den rikaste och bästa någonsin, och den vackraste säger spegel spegel på väggen där och säger den något annat får den sparken och ersätts av en ännu större och bättre spegel som kan säga som det är.
Citera
2017-02-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Du är en fantasifull stjärna du.
Trump har nog full koll, domstolarna borde kunna avskaffas, dom behövs ju inte. Där finns en massa dollar att spara.
Det plus att spara på public service räcker ju nästan till en mur mot Mexiko.
Kan han dessutom sen bara få stopp på opinionsundersökningarna. Alla som inte visar att han är den populäraste, jättepopuläraste, presidenten någonsin är ju fake news, fruktansvärt fake eftersom Trump är great, in fact, greatest president ever.
Rikare och duktigare än Gates och company, den rikaste och bästa någonsin, och den vackraste säger spegel spegel på väggen där och säger den något annat får den sparken och ersätts av en ännu större och bättre spegel som kan säga som det är.

Lugna ner dig lite nu med de skenande fantasierna, att Trump har full koll kommer visa sig rätt snart, om inte förr så när HD:s dom faller. Om man med fantasi menar mot den fysiska verkligheten som vi känner den, helt verklighetsfrånvända tankar så tycker jag ditt inlägg visar upp sådana fantasifulla tankar i allra högsta grad.
Citera
2017-02-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Fritt fram för Saudiarabier att komma in i USA tycker Trump. Flygplanskapare eller ej.
Men kretinen har ju ekonomiska intressen där.

Saudiarabien äger ca10% av USA klart de inte blir portade.
Citera
2017-02-07, 09:20
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Största sannolikhet ?
Just nu är det väl det som ett flertal domare motbevisat. Hade det med största sannolikhet vara OK att införa inreseförbud för vissa nationaliteter hade Trumpen inte fått avslag av senaste instansen.
Och med tanke på all skit som Trumporganisationen häver ur sig hela tiden kan jag inte se annat än att det är orsaken till att man vill begränsa medias inflytande.
Du kommer snart på en kanal nära Trump kunna läsa om den nya stora stjärnan som tändes på hans födelsedag.
Hur han som 2dagars bäbis reste sig upp och gick.
Hur han på sin första golfrunda scorade 20slag.
Hur han lärde sig läsa vid 6 månaders ålder. Och hur han som 5-åring fick sin välförtjänta proffesorstittel i kvantfysik. Då hade han redan doktorerat (4 års ålder )

Och snart, mycket nära nu, då kommer Elvis medverka vid Trumps privata middagar. Rymdskeppet är parkerat på Area 51 för att inte väcka allt för mycket uppmärksamhet.
Och, han sitter bredvid Jesus...........
"Period"

Du har fortfarande inte redogjort för med stor sannolikhet. Eller är du en sådan som inte klarar av detta du med ?
Citera
2017-02-07, 09:23
Medlem
birgetts avatar
gamla fascister och deras avkomma har skapat ett slags 3 RIKE som de kalla så fint som "VÄST", som styrs officiellt (utåt) smart nog av svarta, klimakterier tanter, pajaser och annat,,, men aldrig av en starkt vit man (absolut inte någon med liten mustasch), de har lärt sig hur man styr pöbel och pöbel media och hur man motarbetar sanningen, japp de kallar det propaganda, under 2 VK, glorifierade svenska och andra media Auschwitz som paradis på jorden, när ryssarna öppnade A och berättade sanningen, så var det ryska propaganda,, ingenting ändras sen dess...Sanningen=propaganda=näthat
Men det ok med media hat,,,
sätter de som en amerikansk president en överviktig svart kvinna i rullstol så kan de göra vad de vill, tom öppna Auschwitz igen och börja gasa, pöbel kommer att gråta och jubla,,

nu är det 3 Rike i gungningen,,, hoppas att ändringen (att alla länder oavsett statsskikt, religion osv ska samarbeta) fortsätter och att vi inte kommer falla tillbaka i fascist träsket igen, med kalla ljumma eller riktig krig snart,,

för övrigt anser jag att U,,,,,
Citera
2017-02-07, 10:26
Medlem
Citat:
Största sannolikhet ?
Just nu är det väl det som ett flertal domare motbevisat. Hade det med största sannolikhet vara OK att införa inreseförbud för vissa nationaliteter hade Trumpen inte fått avslag av senaste instansen.
Och med tanke på all skit som Trumporganisationen häver ur sig hela tiden kan jag inte se annat än att det är orsaken till att man vill begränsa medias inflytande.
Du kommer snart på en kanal nära Trump kunna läsa om den nya stora stjärnan som tändes på hans födelsedag.
Hur han lärde sig läsa vid 6 månaders ålder. Och hur han som 5-åring fick sin välförtjänta proffesorstittel i kvantfysik. Då hade han redan doktorerat (4 års ålder )

Och snart, mycket nära nu, då kommer Elvis medverka vid Trumps privata middagar. Rymdskeppet är parkerat på Area 51 för att inte väcka allt för mycket uppmärksamhet.
"Period"

Du har fortfarande inte redogjort för med stor sannolikhet. Eller är du en sådan som inte klarar av detta du med ?

Vi får helt enkelt vänta och se. Jag tycker det är tillräckligt med belägg för det utifrån vad jag skrivit, men sedan om det är så eller inte går inte att svara helt säkert på nu. Stämmer mina teorier så kommer Trump få rätt i domstolen och det kommer bli en helt ny nivå på hatet från media och massorna som litar blint på media efter det mot Trumpanhängare. Det kommer i så fall att märkas väldigt tydligt.

Pratat kommer då att gå åt det hållet att man ska försöka avsätta presidenten.
Citera
2017-02-07, 11:30
Medlem
Citat:
Största sannolikhet ?

"Period"

För att förtydliga. Jag gillar att göra antaganden på ett tidigt stadium byggda på känsla och logik, där känslan ibland kan vara större än logiken. Det är därför vi inte kan förstå varandra riktigt, skulle jag tro, för att vi tänker på olika sätt.
Senast redigerad av PhantasyStar 2017-02-07 kl. 11:35.
Citera
2017-02-07, 11:47
Medlem
Citat:
Vi får helt enkelt vänta och se. Jag tycker det är tillräckligt med belägg för det utifrån vad jag skrivit, men sedan om det är så eller inte går inte att svara helt säkert på nu. Stämmer mina teorier så kommer Trump få rätt i domstolen och det kommer bli en helt ny nivå på hatet från media och massorna som litar blint på media efter det mot Trumpanhängare. Det kommer i så fall att märkas väldigt tydligt.

Pratat kommer då att gå åt det hållet att man ska försöka avsätta presidenten.

Klart att det finns belägg att Trump har full koll. Du har ju skrivit det flera gånger.
Men börjar du tvivla lite nu, går inte att svara på helt säkert nu.
Om dina teorier stämmer...
Men om dina teorier inte stämmer....

Min teori är att media, oavsett vad beslutet blir i högsta domstolen, kommer att tala om vad beslutet blev.
Sen kommer mängder av människor att ifrågasätta beslutet.
Är det trumpfansen som går bananas kommer de antagligen att slå fast att Gud hjälpte dom och Trump är den störste någonsin och att media ljög eller så kommer de att tala om att media och domarna är i maskopi för att största den störste presidenten någonsin och att media och domstolar därför måste bekämpas, de värsta människorna som någonsin funnit, bad people, worst ever.

Oavsett vad beslutet blir kommer motståndarna till bannbullan att tycka att bannbullan är oamerikansk, fel och gynnar IS. Demonstrationer och protester kommer att fortsätta. Media kommer att fortsätta skildra dess protester och fortsätta granska om Trump gör det bästa för folket, hela folket.

Nu har i vart fall public service i USA publicerat hela listan över sådant som Trumps anhang menar kanske var terrorattentat runt om i världen som media runt om i världen kanske i några fall inte rapporterat tillräckligt mycket om.
Malmö finns med på listan över orter som är terrordrabbade, precis som Paris och Nice
http://www.npr.org/2017/02/06/513777052/trump-says-media-fail-to-report-terrorist-attacks-white-house-promises-list
Inte konstigt att Trump vill stänga ner Public service eftersom de och andra media haft ifrågasättande synpunkter på listan och bristen på mediebevakning.
Citera
2017-02-07, 11:51
Medlem
Citat:
För att förtydliga. Jag gillar att göra antaganden på ett tidigt stadium byggda på känsla och logik, där känslan ibland kan vara större än logiken. Det är därför vi inte kan förstå varandra riktigt, skulle jag tro, för att vi tänker på olika sätt.

Det har jag anat, du är helt enkelt förälskad eller frälst. Då får väl fakta och logik komma som en överraskning när väl förälskelsen går över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in