2017-02-10, 13:28
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Hur gick det?
Fortfarande tyst och hon har haft många chanser att prata om det. Jag tror att jag klarade mig undan.
Citera
2017-02-11, 18:58
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Fortfarande tyst och hon har haft många chanser att prata om det. Jag tror att jag klarade mig undan.

Toppen!
Citera
2017-02-11, 21:58
Medlem
Citat:
Han var typ 1.90 och från mellanöstern så han var väl ett gränsfall. Det jävliga var att när han gick ut ur butiken tog jag en extra titt på honom och tänkte "fan, jag skulle ha leggat han ändå!". Nåja, tack för de lugnande orden allihopa, vi får se vad chefen har att säga imorgon.

Inte omöjligt att personen är i 30 års åldern men kommit hit som papperslöst ensamkommande flyktingbarn och därmed är registrerad som 17 åring.

Skall ni åka på detta så är det lagvidrigt, kräv först och främst bevis på att personen är under arton och bestrid eventuell skuld om det finns tveksamheter runt hur denna ålder har bestämts.
Senast redigerad av nidbilden 2017-02-11 kl. 22:17.
Citera
2017-02-12, 19:09
Medlem
Vilken ICA butik hände detta i?
Citera
2017-02-12, 19:31
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBeam
Vilken ICA butik hände detta i?
Vem sa att jag jobbar på ica?
Citera
2017-02-12, 21:46
Medlem
Citat:
Vem sa att jag jobbar på ica?
Jobbade på ett sådant företag som utför provköp på främst ICA och matchar in i den beskrivningen så ville se om det kanske var jag Men om det nu inte var på ICA så var det nog någon annan!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in