• 7
  • 8
2006-04-15, 18:29
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Euroshoppers hushållspapper är mycket billigare än konkurrenternas - och fyller sin funktion på ett fullgott sätt.

Den enda lilla skillanden är att det är ungefär bara en tredjedel på rullen jämfört med vanliga hushållspapper. Löst packat som fan och värdelöst. Köpt det en gång - aldrig mer..
Citera
2006-04-15, 19:37
Medlem
stRs avatar
Just euroshopper kan hålla kass kvalitet och smak på vissa produkter, men eldorado är ju lätt bättre än t.e.x icas.
Citera
2009-01-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Hallå snälla människa lågbudget är ej livet eldorado/euroshopper är ett gift för er löntagare

Jag jobbar... Så jag har pengar, därmed köper jag något som är gott dvs Coca-Cola, och inte något jävla skitmärke. Dock så tycker jag att eldorado har ganska okey produker för det pris de säljer dem för, framförallt om man ska ha groggvirke brukar de där lågbudget märkena vara alldeles fenomenala, om man nu inte sitter med en liten finare sprit då man kan tänka sig betala en 10:a extra för få riktigt märke.
Citera
2011-06-30, 19:59
Bannlyst
Någon som forskat vidare i vilket som är billigast, X-tra eller Euroshopper? Har alltid handlat på Ica men skaffade nyligen ett MedMerakort då det är närmare till Coop från mitt arbete.

Var och storhandlade på Coop för första gången idag och rent spontant så tycker jag X-tra verkar dyrare.
Har inget som helst underlag på det, endast mitt intryck.
Citera
2011-06-30, 20:12
Medlem
Revejs avatar
Nu är blåvitt tillbaks, detta är bästa märket.
Citera
2011-06-30, 21:05
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Nu är blåvitt tillbaks, detta är bästa märket.

Trodde det bara var tillfälligt, tyckte det stod så på någon skylt.
Citera
2011-06-30, 23:41
Medlem
Cerwins avatar
Euroshopper kommer "utgå" i höst, eller snarare konverteras till en ny serie som heter ICA Basic. Ica vill stärka sin position inom lågpris-varor så en prissänkning är inte omöjlig.
Citera
2011-07-01, 11:08
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Euroshopper kommer "utgå" i höst, eller snarare konverteras till en ny serie som heter ICA Basic. Ica vill stärka sin position inom lågpris-varor så en prissänkning är inte omöjlig.

En trend? Willys bytte väl nyligen namn på Willys-varorna till något annat? Jag har inte varit där på ett tag själv, men någon påstod att de hade bytt namn och gjort om förpackningarna.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in