2017-01-31, 22:39
Medlem
Samizdats avatar
Varför skulle det inte vara straff där? Tyckte att den kändes solklar. Liverpool-Chelsea alltså.
Citera
2017-01-31, 22:40
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Vågat att sätta in Fabbe vid 1-1 om de nu inte tänker ta av Costa.
Roligare dock att se honom än Matic/Kanté.
Citera
2017-01-31, 22:40
Medlem
boolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Straffen är solklar. Sånt här enögt trams förminskar snacket om alla verkliga domarmissar denna säsong.

Verkligen. Förstår inte hur man kan hävda att det inte var straff. Oavsett om Costa förstärker så är det fullständig idioti av Matip att sätta ut benet. Straff 100 gånger av 100.
Citera
2017-01-31, 22:41
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Tottenham verkar ha gått tillbaka till höstens form. Idéfattigt och slött spel mot ligans sämsta lag. De hade mycket boll men skapar knappt någonting alls.

Så är det. Lamela saknas, även fast han har tendenser att missa solklara lägen så kommer han åtminstone till lägen.
Citera
Medlem
Straffen är klar. Gräsklipparen Coutinho gör exakt som Costa gjorde i 9/10 lägen men då är det ingen som gråter över att det blir frispark/straff.
Citera
Medlem
En.Liten.Morots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Haha har inte åkt utomlands på minst 10år men jag har varit och tittat när de spelade på hyde road..

Och vart kom ens detta från, att jag tittar på flera lag under helgerna? Har svårt att tro att när du väl ser på något annat än liverpool så sitter du inte med rak mun och sitter stilla varje gång andra matcher spelas. Gå och lägg dig för i helvete

Tror vi släpper diskussionen där. Svårt att läsa? Retorisk fråga, så svara inte. Åk utomlands och titta på lite fotboll, för fan. Jag är en av få som gillar City, men "fans" som dig sänker inte bara Citys rykte, utan hela Englands.

Så fruktansvärt skön straffmiss. Dåligt av Clattenburg, som annars brukar göra ett bra jobb. Idag hänger han inte med. Straffen var (förhoppningsvis) ett sista uselt domslut på en usel insats.
Citera
2017-01-31, 22:43
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Liten.Morot
Så fruktansvärt skön straffmiss. Dåligt av Clattenburg, som annars brukar göra ett bra jobb. Idag hänger han inte med. Straffen var (förhoppningsvis) ett sista uselt domslut på en usel insats.
Straffen var solklar, oaktat Costas överdrifter.
Citera
2017-01-31, 22:44
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Oavsett om Costa förstärker eller inte så är den ju solklar, klmupligt försvarsspel.
Citera
2017-01-31, 22:44
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
LFC måste ha de sämsta mottagarna av utsparkar i hela ligan - vi förlorar nästan ALLA!!!
Citera
2017-01-31, 22:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Haha har inte åkt utomlands på minst 10år men jag har varit och tittat när de spelade på hyde road..

Och vart kom ens detta från, att jag tittar på flera lag under helgerna? Har svårt att tro att när du väl ser på något annat än liverpool så sitter du inte med rak mun och sitter stilla varje gång andra matcher spelas. Gå och lägg dig för i helvete

Spelade de inte på Maine Road tidigare?
Citera
2017-01-31, 22:46
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Spelade de inte på Maine Road tidigare?
Jo, men innan dess (mellan 1887 och 1923) spelade de på Hyde Road. Halloween2 är gammal som fan tydligen.
Citera
2017-01-31, 22:48
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Straffen är solklar. Sånt här enögt trams förminskar snacket om alla verkliga domarmissar denna säsong.
United hade inte fått en straff där iaf

Det är kontakt och kan vara straff, men jag tål inte när han slänger sig som han gör. Får en att mer tänka på förstärkning än kontakten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in