Citat:
Ursprungligen postat av
Halloween2
Haha har inte åkt utomlands på minst 10år men jag har varit och tittat när de spelade på hyde road..
Och vart kom ens detta från, att jag tittar på flera lag under helgerna? Har svårt att tro att när du väl ser på något annat än liverpool så sitter du inte med rak mun och sitter stilla varje gång andra matcher spelas. Gå och lägg dig för i helvete

Tror vi släpper diskussionen där. Svårt att läsa? Retorisk fråga, så svara inte. Åk utomlands och titta på lite fotboll, för fan. Jag är en av få som gillar City, men "fans" som dig sänker inte bara Citys rykte, utan hela Englands.
Så fruktansvärt skön straffmiss. Dåligt av Clattenburg, som annars brukar göra ett bra jobb. Idag hänger han inte med. Straffen var (förhoppningsvis) ett sista uselt domslut på en usel insats.