2024-01-25, 17:55
Medlem
David_Ss avatar
Serbiska kvinnor brukar vara väldigt vackra!
Citera
2024-01-26, 21:33
Medlem
Ser inte på dem
Citera
2024-01-26, 21:44
Bannlyst
Bra människor. Landade i verkligheten och har bra koll. Vilka är de som tycker illa om dem? Svenska politiskt korrekta töntar, vad annars.
Senast redigerad av potofgold 2024-01-26 kl. 21:58.
Citera
2024-01-26, 21:47
Bannlyst
Bra folk, säger jag. Har hittat dem i servicejobb. En drev restauranger i min kommun på 70- och 80-talet.
Citera
2024-01-26, 22:56
Medlem
lakritcs avatar
Vackra och feminina kvinnor. En hel del juggemän tillför ofta samhället värde, av de som är beredda att jobba och göra rätt för sitt uppehälle alltså. Tyvärr hör man en del i media om kriminalitet och konflikter. Delvis möjligen en konsekvens av att de gärna håller sig till sitt eget folk och inte behöver ha uppmärksamhet från andra - framgångarna är således inte lika synliga.

Sammantaget får man säga att de är välintegrerade.
Senast redigerad av lakritc 2024-01-26 kl. 23:07.
Citera
2024-01-27, 02:08
Medlem
Mad monks avatar
Som alla andra blattar kan man förvänta sig en kniv i ryggen förr eller senare. Ibland bokstavligt.
Citera
2024-02-17, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Som alla andra blattar kan man förvänta sig en kniv i ryggen förr eller senare. Ibland bokstavligt.

Ditt egna folk satte kniven i ryggen på dig när dom röstade för mångkulturen.
Citera
2024-02-18, 00:14
Medlem
peterpanps avatar
Hade en chef en gång, eller rättare sagt produktägare (han var inte min linjechef), som var från Kroatien. Talade flytande perfekt svenska, och var oerhört trevlig, smart och sympatisk.

Har själv funderat någon gång att åka ner ett gäng till Kroatien och hyra en stor segelbåt och glassa/kryssa runt i deras fina medelhavsskärgård. Verkar trevligt land att turista i.
Citera
2024-02-19, 15:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenpeople
Det har varit ett antal trådar som tar upp det här ämnet tidigare här på Flashback, men de är antingen antika (2010 och före) eller helt värdelösa diskussionsmässigt. Så min frågeställning är - vad har ni för erfarenheter av bosnier, serber & kroater? Håll diskussionen inom ramarna för topic och utveckla era personliga/professionella möten med dessa juggar!

De serber jag träffat har varit lättkränkta och fåfänga. De bosnier jag träffat har varit bonniga och lite hetsiga.

De flesta från den här regioner är faktiskt mest "jugoslaver" för mig. Jag växte upp under Tito-åren, och tänker på den som ett folk. "Juggar", liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in