2019-06-28, 22:16
Medlem
Ja, ja, bosnier är ju så integrerade och sekulariserade.

Ändå fanns många med i ISIS, plus ISIS hade träningsläger i Bosnien, och muslimska bosnier var inblandade i Parisdådet där 130 människor mördades.

Islam ändrar sig aldrig och muslimska bosnier är inget annat än muslimer..ett hot mot Väst.

70 000 beväpnade muslimska bosnier slaktade serberna i Nord-Östra Bosnien under WW2 pga att serberna var kristna, plus man jagade judar och förgrep sig på civilbefolkning.
Senast redigerad av FakYuToo 2019-06-28 kl. 22:25.
Citera
2019-06-28, 22:26
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo

Ändå fanns många med i ISIS, plus ISIS hade träningsläger i Bosnien, och muslimska bosnier var inblandade i Parisdådet där 130 människor mördades.

Islam ändrar sig aldrig och muslimska bosnier är inget annat än muslimer..ett hot mot Väst.

Visst finns det några bosnier ( som hos de flesta andra folk) som svänger åt olika håll och säljer vapen till allt o alla men 99% är fredliga människor. Vrf så avunsjuk och hatisk mot bosnier för?? Vilket "storslaget" skitfolk tillhör du då? Kan tänka mig bara
Senast redigerad av Sunrise01 2019-06-28 kl. 22:41.
Citera
2019-06-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Visst finns det några bosnier ( som hos de flesta andra folk) som svänger åt olika håll och säljer vapen till allt o alla men 99% är fredliga människor. Vrf så avunsjuk och hatisk mot bosnier för?? Vilket "storslaget" skitfolk tillhör du då? Kan tänka mig bara

Tyvärr, men det är inte några.

Fakta ljuger inte. Jag är inte hatisk eller avundsjuk. Anser mig enbart vara en moralisk människa och avstår från vad som är ont.

Islam har varit en oskälig fiende till det icke-muslimska världssamfundet sedan 600-talet...

Jag är kristen...inte religiös. Tror bara på skapelsen före evolution.

Man kan inte vara fredlig då man bejakar en lära som innehåller texter om att hata, bruka våld, diskriminera, etc. oskyldiga medmänniskor.

Visst, muslimer är toleranta så länge de är få......det är de alltid, tills de börjar bli många...20-30 % av befolkningen.
Citera
2019-06-28, 23:44
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Tyvärr, men det är inte några.

Fakta ljuger inte. Jag är inte hatisk eller avundsjuk. Anser mig enbart vara en moralisk människa och avstår från vad som är ont.

Islam har varit en oskälig fiende till det icke-muslimska världssamfundet sedan 600-talet...

Jag är kristen...inte religiös. Tror bara på skapelsen före evolution.

Man kan inte vara fredlig då man bejakar en lära som innehåller texter om att hata, bruka våld, diskriminera, etc. oskyldiga medmänniskor.

Visst, muslimer är toleranta så länge de är få......det är de alltid, tills de börjar bli många...20-30 % av befolkningen.

Rent historiskt har Islam varit bra mera tolerant än kristendomen. Fram till för typ 200-300 år sen fick endast katoliker existera i katolska länder endast ortodoxa i ortodoxa länder osv. Alla stackars indianer i Sydamerika var tvungna att bli kristna annars fick de smaka på svärden. I muslimska länder har det alltid funnits relativt många kristna som fick leva ifred så länge de inte motarbetade eller konspirerade emot riken de levde i. Totalt off tråden förresten..
Citera
2021-08-30, 05:01
Avslutad
Citat:

70 000 beväpnade muslimska bosnier slaktade serberna i Nord-Östra Bosnien under WW2 pga att serberna var kristna, plus man jagade judar och förgrep sig på civilbefolkning.

Ante pavelic♥️
Citera
2021-08-30, 05:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Lönedumpar och tar våra jobb, parasiter helt enkelt.

https://m.youtube.com/watch?v=APo2p4-WXsc
Citera
2021-08-30, 05:06
Avslutad
Citat:
Bosnier är uppkäftiga med värstingattityd och högmod.

Serber är kriminella som inte har något att göra här.
Citera
2021-08-30, 17:50
Avslutad
som jag ser på resterade människor och mänsklighet, med generellt förakt.
Citera
2021-08-31, 15:18
Medlem
Polacken88s avatar
Som en integrerat polack kan jag säga att det finns två typer:
1. Muslimer som tycker att alla andra har fel dvs ingen stor skillnad från en valfri arabjävel
2. Muslimer som betraktar sin religion lika allvarligt som svenskar.

Nr 1 går ofatst ej att prata med då de är exakt lika stora besserwiseidioter som mellanöstenskräpet.
Nr 2 kan vara trevliga(har en jättegod kompis som är sån)
Citera
2021-08-31, 18:17
Medlem
Som andra har nämnt kroater & bosnier har jag inga problem med. Albaner & serber dock är äckligt aggressivt pack, både männen och kvinnorna. Kvinnorna har mörka manliga röster & beter sig som män, urk. Tjejer från Mellanöstern är 100x så mer lugnare & feminina än serber & albaner. Om jag ser en snygg tjejer från dessa länder blir jag snabbt väldigt avtänd när den äckliga manliga attityden kommer fram. Tycker att det är väldigt konstigt att dessa länder är fortfarande traditionella, men kvinnorna är 100X mer aggressiva än svenska feminister. Vet inte om det är kulturellt eller kanske t.om genetiskt? Kan någon serb/alban berätta för oss?
Citera
2022-04-18, 14:45
Medlem
kevinhoflands avatar
Det mest vidriga som människan har skapat. Fy fan vilka vidriga odjur.
Citera
2024-01-25, 16:29
Medlem
3Godisars avatar
Får jag låna tråden och fråga en sak..
vad har kosovo för relation till bosnien?
Jag vet knappt ingenting om konflikterna i dåtid eller nutid, därför jag undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in