2021-10-22, 19:05
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Varför försöker du försvara vanekriminella fosterlandsfiender?
Citera
2021-10-22, 19:20
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bannon kan inte komma svara på lite frågor, och sen säger man det är politisk förföljes.
Men det är den klassiska projiceringen igen, och det vet vi efter 8 OMGÅNGAR av förhör på inget i Bengazi.

Återkom när man kallat Bannon 9ggr och han kommer och svara på frågor, det är först då man kan börja undra om det är politisk förföljelse.

Enda man undrar nu, vad är man så rädd för att man inte kan komma svara på frågor för, har Bannon nått att dölja?
För det är den enda som finns att utebli.
Vad skulle det finnas för indikationer att han har gjort något olagligt?? "inget" i Benghazi.. jo visst, varenda litet felsteg där är anledning till riksrätt om man följer er krokiga standard.

På tal om, https://www.youtube.com/watch?v=mFcP833p6rw kan det vara så att det är krokiga och korrupta FBI agenter eller demokrater själva som hetsar och koordinerar attack mot kapitolium?? Vore skandal i så fall och inte ett dugg förvånande.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Varför försöker du försvara vanekriminella fosterlandsfiender?
Låt mig få höra istälelt vad är eran och demokraternas drivkraft egentligen, för det är ganska mystiskt. Demokraternas är dåliga för landet och för människorna rakt igenom. Är du en transa eller vad?
Citera
2021-10-23, 00:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad skulle det finnas för indikationer att han har gjort något olagligt?? "inget" i Benghazi.. jo visst, varenda litet felsteg där är anledning till riksrätt om man följer er krokiga standard.

På tal om, https://www.youtube.com/watch?v=mFcP833p6rw kan det vara så att det är krokiga och korrupta FBI agenter eller demokrater själva som hetsar och koordinerar attack mot kapitolium?? Vore skandal i så fall och inte ett dugg förvånande.

Låt mig få höra istälelt vad är eran och demokraternas drivkraft egentligen, för det är ganska mystiskt. Demokraternas är dåliga för landet och för människorna rakt igenom. Är du en transa eller vad?
Vad är då problemen att svara på frågor?

Ja, 8st och inget att visa upp mer än politisk agenda, och ni fascister klarar inte ens av EN ENDA förhör av Bannon, som inte ens är en politiker.
Tack för du tydliggör det så uppenbart.

Din ad hominem om transa berättar du är medveten om hur tokigt det är att inte ens ett förhör ska få ske, och sen 8st med Bengazi när skon sitter på andra foten.
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Kan inte någon gå fram till Nancy Pelosi och peta henne på axeln och vänligt be henne lämna över polisjobbet till FBI, som ju gör ett alldeles utmärkt jobb med att utreda och ställa de skyldiga till svars?
Kanske ge henne några utskrifter av Trumps state of the unions som hon kan försöka riva sönder istället?

Tycker det är principiellt viktigt att inte ge någon legitimitet åt Pelosis cirkus genom att exempelvis inställa sig för "utfrågningar". Pelosi kan ju säkert ändå få AOC att återigen att tårögt berätta om hur hon flydde genom kulregn och en arg hord av hotfulla Trump-anhängare som försökte både våldta och mörda henne (även om i själva verket inte ens var i samma byggnad).
Det verkar var känsligt att de sköter sitt jobb, som är en del av konstitution att granska vad som skedde med stormningen.
Vi vet sedan ett bra tag nu att konstitutionen ses som ett hinder av bananrepublikaner.

Det är dock rätt udda att Bannon inte vågar vittna.
Senast redigerad av klyban 2021-10-23 kl. 00:26.
Citera
2021-10-23, 00:37
Medlem
neiges avatar
Citat:
Vad är då problemen att svara på frågor?

Ja, 8st och inget att visa upp mer än politisk agenda, och ni fascister klarar inte ens av EN ENDA förhör av Bannon, som inte ens är en politiker.
Tack för du tydliggör det så uppenbart.

Din ad hominem om transa berättar du är medveten om hur tokigt det är att inte ens ett förhör ska få ske, och sen 8st med Bengazi när skon sitter på andra foten.

Det verkar var känsligt att de sköter sitt jobb, som är en del av konstitution att granska vad som skedde med stormningen.
Vi vet sedan ett bra tag nu att konstitutionen ses som ett hinder av bananrepublikaner.

Det är dock rätt udda att Bannon inte vågar vittna.
Vad är problemet i första hand som man vill få information om? Eller ska demokrater få behandla statliga resurser hur de vill? Det handlar om att prata om Trump och låta skräpmedia göra resten av skräpjobbet, som inte mynnar ut till något.
Transan zergrush pratade svepande och sinneslöst om "vanekriminella fosterlandsfiender", när vi alla vet att riktigt kriminalitet i landet är det sista man bryr sig om. Jag tror ni har hormonella obalanser, att ni äter för mycket soja produkter och linfrön som ökar ert östrogen. Jag noterar att du anmäler inlägget för personangrepp och kallar mig fascist, jag har inte de höga östrogen nivåerna som du har att jag rapporterar ditt inlägg.
https://www.youtube.com/watch?v=mX6T5Pp2U2c Vad är det för typer han anställer till de högsta positionerna?
Senast redigerad av neige 2021-10-23 kl. 00:42.
Citera
2021-10-23, 01:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad är problemet i första hand som man vill få information om? Eller ska demokrater få behandla statliga resurser hur de vill? Det handlar om att prata om Trump och låta skräpmedia göra resten av skräpjobbet, som inte mynnar ut till något.
Transan zergrush pratade svepande och sinneslöst om "vanekriminella fosterlandsfiender", när vi alla vet att riktigt kriminalitet i landet är det sista man bryr sig om. Jag tror ni har hormonella obalanser, att ni äter för mycket soja produkter och linfrön som ökar ert östrogen. Jag noterar att du anmäler inlägget för personangrepp och kallar mig fascist, jag har inte de höga östrogen nivåerna som du har att jag rapporterar ditt inlägg.
https://www.youtube.com/watch?v=mX6T5Pp2U2c Vad är det för typer han anställer till de högsta positionerna?
Varför är det så svårt för Bannon och svara på lite frågor?

Fascism är när man har olika spelregler för sina egna och helt andra för de som inte är sina egna.
Som vi ser att 8 förhör med Bengazi var helt okey, men inte ett enda för stormningen.
Och där har du svaret, du berättar detta för oss alla med det du säger, kan det vara så att du inte är medveten om detta, i så fall är det dax att börja tänka efter före du skriver.
Citera
2021-10-23, 01:25
Medlem
Citat:

Fascism är när man har olika spelregler för sina egna och helt andra för de som inte är sina egna.
Som vi ser att 8 förhör med Bengazi var helt okey, men inte ett enda för stormningen.
Och där har du svaret, du berättar detta för oss alla med det du säger, kan det vara så att du inte är medveten om detta, i så fall är det dax att börja tänka efter före du skriver.
Bannon är en pratkvarn men han är ingen idiot. Precis som Biden (som visserligen är idiot) så inser han att man inte kan iscensätta en revolution i USA genom att en grupp obeväpnade demonstranter stormar kapitolium och skulle således aldrig organisera något sådant heller. Sjättejanuari-kommisionen är ett enda stort skämt. De enda som borde bli åtalade är Michael Bird, Pelosi och FBIs infiltratörer.

Det är heller inte direkt första gången demokraterna har försökt sätta dit Bannon för något han inte har gjort. Du minns kanske att han blev arresterad förra året på order av en aktivistisk åklagare anklagad för att ha förskingrat pengar från en organisation som samlade pengar till Mexicomuren? Åtalet blev förstås nedlagt. Bannon vägrar helt enkelt att spela med i demokraternas skådespel och det gör han förbannat rätt i.
Citera
2021-10-23, 01:30
Medlem
neiges avatar
Citat:

Det är en sorts förnedrande element tror jag som de tokiga demokraterna vill få ut men som Bannon inte har lust att bjuda på tror jag.
Startade inte Pelosi en 9/11-liknande stor kommission för den 6 januari? Varför vill man inte ta reda på de som uppenbart uppviglar i videon som jag länkade, men som inte åkt fast än, trots den stora utredningen. Vill man gömma något?
Olika spelregler har de minsann, media är som hökar mot republikanerna och laissez faire attityd mot de sviniga demokraterna, som så fort de vann huset 2018 startade utredningar hejvilt med pencil neck Schiff i spetsen, långt innan 6 januari så ja dina spelregler är som sagt krokiga och korrupta. Så min fråga om er drivkraft står kvar obesvarad här.
Citera
2021-10-23, 07:45
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Det är en sorts förnedrande element tror jag som de tokiga demokraterna vill få ut men som Bannon inte har lust att bjuda på tror jag.
Startade inte Pelosi en 9/11-liknande stor kommission för den 6 januari? Varför vill man inte ta reda på de som uppenbart uppviglar i videon som jag länkade, men som inte åkt fast än, trots den stora utredningen. Vill man gömma något?
Olika spelregler har de minsann, media är som hökar mot republikanerna och laissez faire attityd mot de sviniga demokraterna, som så fort de vann huset 2018 startade utredningar hejvilt med pencil neck Schiff i spetsen, långt innan 6 januari så ja dina spelregler är som sagt krokiga och korrupta. Så min fråga om er drivkraft står kvar obesvarad här.
Förstår du att du "diskuterar" med en person som går på daglig verksamhet?

Ingen bryr sig längre om DNCs skådeprocesser. Att Bannon ger dem fingret är väntat. Eftersom DNC ser ut att förlora kontrollen över huset, är det bara att ta det lugnt och förbereda de kommande riksrättsprocesserna mot den illegala och korrupta Kabalen.
Citera
2021-10-23, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Förstår du att du "diskuterar" med en person som går på daglig verksamhet?

Ingen bryr sig längre om DNCs skådeprocesser. Att Bannon ger dem fingret är väntat. Eftersom DNC ser ut att förlora kontrollen över huset, är det bara att ta det lugnt och förbereda de kommande riksrättsprocesserna mot den illegala och korrupta Kabalen.
Det kan mycket väl tänkas att de lyckas behålla huset genom valfusk 2022. Tror inte att de har något annat val än att försöka fuska, för annars rasar hela korthuset.
Citera
2021-10-24, 05:33
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Får man fråga vad det är du grundar dina "prognoser" utifrån, för det är vi lite nyfikna på? Det här att republiQanerna kommer ta över 8+ respresentanthus-platser utan vidare, är det samma källor som lovade att Donald skulle vinna Georgia, Pennsylvania och Wisconsin?

Jag menar, inget av dravlet ni desperat försöka övertyga er själva om i Arizona (och envist fortsätter med) har ju stämt med eller materialiserat sig i verkligheten än så länge...? Så när kommer det bli fråga om att växa upp och sluta leva i rent önsketänk?
https://www.azmirror.com/2021/09/24/arizona-audit-a-multitude-of-unsubstantiated-claims-and-no-proof-of-fraud/
Citat:
Arizona 'audit': A multitude of unsubstantiated claims and no proof of fraud

Bannon hör hemma i det fängelse där han tidigare satt, innan Donald som tack för gamla gentjänster och i strid mot fällande dom och bevisning släppte ut honom: Dvs. kriminella som hjälper andra kriminella!
https://www.nbcnews.com/think/opinion/steve-bannon-s-house-subpoena-defiance-should-end-prosecution-ncna1281803
Citat:
Steve Bannon's House subpoena defiance should end in prosecution
There should be consequences for those who attacked democracy on Jan. 6 — and consequences for those who attack democracy by thwarting congressional investigations.
Citera
2021-10-24, 08:30
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Får man fråga vad det är du grundar dina "prognoser" utifrån, för det är vi lite nyfikna på? Det här att republiQanerna kommer ta över 8+ respresentanthus-platser utan vidare, är det samma källor som lovade att Donald skulle vinna Georgia, Pennsylvania och Wisconsin?

Jag menar, inget av dravlet ni desperat försöka övertyga er själva om i Arizona (och envist fortsätter med) har ju stämt med eller materialiserat sig i verkligheten än så länge...? Så när kommer det bli fråga om att växa upp och sluta leva i rent önsketänk?
https://www.azmirror.com/2021/09/24/arizona-audit-a-multitude-of-unsubstantiated-claims-and-no-proof-of-fraud/

Bannon hör hemma i det fängelse där han tidigare satt, innan Donald som tack för gamla gentjänster och i strid mot fällande dom och bevisning släppte ut honom: Dvs. kriminella som hjälper andra kriminella!
https://www.nbcnews.com/think/opinion/steve-bannon-s-house-subpoena-defiance-should-end-prosecution-ncna1281803
Jag grundar mina prognoser på att din pedofile hjälte Biden är den minst omtyckte presidenten genom tiderna och att kongressen under DNC är ett patetiskt skämt som inte klarar av att genomföra någonting.

Bannon kommer inte hamna i fängelse och TDS-kultens perverterade fantasier om att bestraffa oliktänkande kommer återigen bara medföra hyperbola inlägg på flashback med diverse löften om alla domar som ska utdelas i framtiden.

När som helst nu...
Citera
2021-11-13, 04:39
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Bannon är väl på tapeten igen angående ev medverkan vid attacken på Capitolium den 6 jan. Han blev ju benådad, inte frikänd, av Trump så en karriär inom politiken är nog vansklig för en så ökänd Trumpanhängare och rinos som han bevisligen är. Bannon föll väl på sina allför intima band till kinesiska affärsmän och att han nallat en mindre förmögenhet ur insamlande medel till det murbygge han lovade naiva donatorer men som ju aldrig blev av.

Så finns det aldrig så lite heder och moral kvar i R-partiet så borde han få besöksförbud och inte förknippas alls med partiet.
Man slutar aldrig förvånas över att en flertalet gånger åtalad/fälld bedragare och World of Warcraft-guldfarmare ska vara en av de största tänkare och "strateger" partiet har just nu? Man undrar isåfall vem som ska hålla i rodret för the Grand Qanon Party när mellanårsvalen 2022 knackar på dörren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in