Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-09, 22:51
  #1
Medlem
TheStifmeisters avatar
https://twitter.com/zaralarsson/stat...039296?lang=sv


Detta är en väldigt sjuk status från en "kändis" som tror att världen snurrar runt henne. Jag trodde inte ens Zara Larsson kunde vara så korkad att skriva en sådan här tweet.


Varför reagerar inte media? Hade det varit någon annan kändis som skrivit detta hade det blivit stora rubriker särskilt någon som inte är ultra-PK.
Citera
2016-11-09, 22:56
  #2
Medlem
Zara er medias gullebulle
Citera
2016-11-09, 23:10
  #3
Medlem
Sådana uttalanden är ju trots allt vardagsmat för Zara Larsson, så det är nog inget nyhetsvärde i det.
Citera
2016-11-09, 23:27
  #4
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Varför skulle dem rapportera om det? Helt ok med hat och uppmaning till våld om man gör det mot rätt grupp människor. Det vill säga vita. aka Det goda hatet.
Citera
2016-11-10, 00:17
  #5
Avstängd
clappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Vem bryr sig om vad en snorunge anser om något. För några år sedan så gick hon i blöjor. Och "kändis," jösses, nåväl... Likt andra mer etablerade kändisar som klämmer ur sig uppköpta åsikter så ska väl lilla zara hänga på också.

Ja men det är ju ändå en enorm skillnad på att önska livet ur en enorm grupp människor och att "bara" avsky trump.

Zara Larsson är sjuk i huvudet och bör få stå till svars för sina absurda och hatiska tweets.
Citera
2016-11-10, 00:17
  #6
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
https://twitter.com/zaralarsson/stat...039296?lang=sv


Detta är en väldigt sjuk status från en "kändis" som tror att världen snurrar runt henne. Jag trodde inte ens Zara Larsson kunde vara så korkad att skriva en sådan här tweet.


Varför reagerar inte media? Hade det varit någon annan kändis som skrivit detta hade det blivit stora rubriker särskilt någon som inte är ultra-PK.
Fullständigt citat: “can old people die already? damn”
WaybackMachine
Citera
2016-11-10, 00:47
  #7
Medlem
Jag önskar bara att twitter kunde stänga ner hennes konto. Jävla pk skit som stängde ner Milo men låter Zara Larrson vaska hur sig manshat och nu även uppmana äldre till att dö... Pinsamt .
Citera
2016-11-10, 01:09
  #8
Medlem
Vad bra att det här fick en egen tråd. Jag satt precis och vräkte ur mitt hat över zara Larssons efterblivna uttalanden i en annan tråd.
Ja, visst är det märkligt att zls hattweets aldrig uppmärksammas av msm?
Citera
2016-11-10, 01:38
  #9
Medlem
Lustigt att ralf edström måste pudla 1000 gånger för att han sa att man borde dela ut kondomer till immigranterna men zara kommer undan med var som helst
Citera
2016-11-10, 03:41
  #10
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HHirsh
Vem fan bryr sig om henne?! Sluta göra så mycket reklam för henne.Hon är ingen big deal.Det spelar ingen roll om vad hon säger/tycker.

Visst spelar det ingen roll vad hon tycker, hennes åsikt väger precis lika mycket som någon annans. Problemet är dock hycklandet bland media och PK-folk. Säg att Clinton vann och att den svarta befolkningen lyckades tilta valet till hennes favör och någon kom och skrev typ fan kan inte alla negrer dö? Då hade det tagit hus i helvete överallt med stora rubriker, en massa uttalanden och fan vet vad mer.
Citera
2016-11-10, 03:50
  #11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
https://twitter.com/zaralarsson/stat...039296?lang=sv


Detta är en väldigt sjuk status från en "kändis" som tror att världen snurrar runt henne. Jag trodde inte ens Zara Larsson kunde vara så korkad att skriva en sådan här tweet.


Varför reagerar inte media? Hade det varit någon annan kändis som skrivit detta hade det blivit stora rubriker särskilt någon som inte är ultra-PK.

Vänta lite. Förr eller senare lär ju någon skriva något otrevligt som svar på det inlägget och då lär det nog bli rubriker i en vecka i media om det hat som fröken Larsson utsätts för.
Citera
2016-11-10, 06:31
  #12
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
24 inlägg om Zara Larssons person bröts ut ur denna tråd och flyttades till Kändisskvaller. Observera att denna tråd i M&J skall fokusera på mediernas hantering av uttalandet.

/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback