2017-01-30, 21:19
Medlem
asameras avatar
Jag förstår inte hur Saudiarabien lyckades undvika att bli inkluderade i Trumps ban. Om denna värld skulle vara rättvis, då skulle saudiska män förbjudas inträde i Europa och USA tills dess att de frångår stenåldern, kvinnor och barn kan dock besöka Europa som de vill. Varför föreslår inte feministerna i Sverige detta? Jag trodde ni vände er emot män som behandlar kvinnor illa...tydligen inte. Det var mest snack, eller?
Citera
2017-01-30, 21:35
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Så vi ska uppenbarligen vända oss mot kvinnor och barn också, eller?

Jag uppmärksammar att du har problem med läsförståelsen. Det står: "kvinnor och barn kan dock besöka Europa som de vill." Jag tror du får gå tillbaka och läsa vad som står skrivet återigen.
Citera
2017-01-30, 21:36
Medlem
franges avatar
Olja. Och via oljan; pengar. Därför har inte amerikanerna sagt emot dem.
Citera
2017-01-30, 21:37
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Olja. Och via oljan; pengar. Därför har inte amerikanerna sagt emot dem.

Det stämmer givetvis. Men feministerna skulle ju här kunna slå ett slag för kvinnor. De bryr sig knappast om någon olja.
Citera
2017-01-30, 21:38
Medlem
Turbomachines avatar
De länder som inte kom med på listan råkar också vara länder där Trump har privata affärer med men det är nog bara en slump.
Citera
2017-01-30, 21:39
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbomachine
De länder som inte kom med på listan råkar också vara länder där Trump har privata affärer med men det är nog bara en slump.

Visst är det så, fast feministerna har knappast några privata affärer med dessa länder. Varför föreslår de inte att Saudiarabien inkluderas?
Citera
2017-01-30, 22:02
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Jag förstår inte hur Saudiarabien lyckades undvika att bli inkluderade i Trumps ban. Om denna värld skulle vara rättvis, då skulle saudiska män förbjudas inträde i Europa och USA tills dess att de frångår stenåldern, kvinnor och barn kan dock besöka Europa som de vill. Varför föreslår inte feministerna i Sverige detta? Jag trodde ni vände er emot män som behandlar kvinnor illa...tydligen inte. Det var mest snack, eller?

Mitt råd till alla er är att sluta följa svensk MSM. Snälla sluta.

Anledningen till att KSA inte fanns med på listan var för att listan inte ens är Trumps lista, utan Obamas lista.

Obama har gjort samma sak som Trump gör nu mot de 7 nämnda muslimska länderna för en betydligt längre period.

Trumps politik mot muslimsk invandring har inte ens hunnit slå igenom ännu.
Citera
2017-01-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Dessa feminister, förutfattade meningar om i stort sätt allt.
Säger den som kallar mig feminist utan någon grund.
Citera
2017-01-31, 00:13
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Säger den som kallar mig feminist utan någon grund.

Det står dig fritt att definiera vem du är. Läs innehållet innan du kommer med fruktlösa inlägg.
Citera
2017-01-31, 00:14
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Mitt råd till alla er är att sluta följa svensk MSM. Snälla sluta.

Anledningen till att KSA inte fanns med på listan var för att listan inte ens är Trumps lista, utan Obamas lista.

Obama har gjort samma sak som Trump gör nu mot de 7 nämnda muslimska länderna för en betydligt längre period.

Trumps politik mot muslimsk invandring har inte ens hunnit slå igenom ännu.

Instämmer helt. Svensk MSM media har jag slutat att följa sedan länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in