Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-30, 18:28
  #1
Medlem
WeAreMotorheads avatar
http://www.helagotland.se/blaljus/kr...-13869699.aspx

Två personbilar krockade vid 14-tiden på lördagen i Endre. En förare är misstänkt för grovt rattfylleri.

Olyckan skedde väg 631, Dalhemsvägen, i höjd med Hejdeby. Räddningsledare Henrik Johansson berättar för Helagotland.ses Anna Ekeroth att den ena bilen var på väg från Visby mot Dalhem när föraren fick sladd på bilen. Bilen gick ut på vägkanten och när föraren skulle undvika att gå ner i diket hamnade han istället i mötande vägbana och körde då in i ett fullastat släp. Bilen voltade av vägen, men föraren kunde själv ta sig ur det kraschade fordonet.


Någon som kan bringa klarhet i vad det är för ett rötägg som ger sig ut att köra i det tillståndet?
Citera
2017-04-11, 23:39
  #2
Medlem
draken333s avatar
Jag vet vem det var. Det var mig har krockade med. Men vill inte ge hela namnet än. Men initialerna är LA, Rättegången har inte varit. Men han är född 1982, bor i Visby, snarare Gråbo. Han har jobbat som bilmeck, men slutade tydligen innan olyckan. Han ska enligt personer jag pratat med, ha problem med spriten.
Jag märkte inte att han var full, det var polisen som sa det till mig, det kom två som sett olyckan o hjälpte honom ur bilen, genom bakdörren. Hur han hamnade där vette fan. Han klagade på ont i fötterna. Fallet är överlämnat till åklagare, så jag hoppas det blir rättegång innan sommaren.
Men, om han dyker upp där vet jag inte. IF skickade 3 brev till honom om att han skulle skicka in sin skaderapport, efter en månad gick de på min version. O betalade ut pengar till mig för det helt nya släpet o andra tillbehör.
Mer info kommer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback