2017-04-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Självklart handlar detta om sex, perverterad sex.
Som alltid (nästan) i såna här fall håller offret tyst. Pojkarna har känt sig medskyldiga, och säkert skämts över att de deltagit i dessa straff-lekar. Likt de flesta pedofiler har gärningsmannen spelat på känslor, varit "snäll", haft "förklaringar" till det sadistiska beteendet samt givit löften om framtida guld och gröna skogar. Han har givit dem presenter, och därmed också köpt deras tystnad.

Fängelsestraffet blir nog relativt kort, men man måste utgå från att hans framtida karriär är bortblåst.
Men märkligt då att han inte gjorde något rent sexuellt.

Och vilken karriär?! Skateboard är ju ute för länge sen
Citera
2017-04-19, 15:18
Medlem
Rick.Jamess avatar
Någon som lyckats lista ut vem svinet är??

Hörde igår på nyheterna att mannen tydligen ska ha varit aktiv inom någon form av extremsport.
Citera
2017-04-19, 15:21
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James

Hörde igår på nyheterna att mannen tydligen ska ha varit aktiv inom någon form av extremsport.

Såg precis att det var en viss Thomas Mattsson, en guling som gillar att åka bräda. Hoppas svinet får ta stock i duschen på Kumla eller Hall sen när han blivit dömd!
Citera
2017-04-19, 15:29
Medlem
blodgivarens avatar
1) Fr.o.m. 20170101 börjar en " samverkansöverenskommelse mellan Karlshamns kommun och Polismyndigheten " att gälla Den syftar till att ge en ökad trygghet och under punkt fem ( 5 ) uppges att " barn och unga " nu ska prioriteras ( se utdrag ur protokoll m.m. via Karlshamns kommuns hemsida ) i samarbete med Räddningstjänsten ( = dykning )

2) År 2013 vände sej Karlshamns kommun inte till Polismyndigheten gällande ett misstänkt internt brott utan till Säkert Företag AB, det senare startat av före detta poliser. ( vänligen googla, jag är ny här i forumet och har inte hunnit lära mej hur jag ska klistra in en länk, vänligen ha överseende tack )

3) Karlskrona har utbildning av militära dykare, även ihop med andra EU-länder t.ex. Polen och detta sker ihop med Landstinget ( vänligen se bl.a. Youtube, tack ) BRA att detta inte hålls helt hemligt Hatten av för Youtube i detta fall

Stackars de utsatta pojkarna och detta ska vi betala för via skattesedeln

Jag har själv dykcert och har jobbat ihop med attackdykare, har alltid varit stolt över detta men nu : hoppas att mitt inlägg leder några rättfärdiga in på de som nu räknat med att komma undan ( vafan det yngste offret UPPGES varit 12 år ) Ge er på någon i er egen storlek va
Senast redigerad av blodgivaren 2017-04-19 kl. 15:50.
Citera
2017-04-19, 15:44
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodgivaren
1) Fr.o.m. 20170101 börjar en " samverkansöverenskommelse mellan Karlshamns kommun och Polismyndigheten " att gälla Den syftar till att ge en ökad trygghet och under punkt fem ( 5 ) uppges att " barn och unga " nu ska prioriteras ( se utdrag ur protokoll m.m. via Karlshamns kommuns hemsida ) i samarbete med Räddningstjänsten ( = dykning )

2) År 2013 vände sej Karlshamns kommun inte till Polismyndigheten gällande ett misstänkt internt brott utan till Säkert Företag AB, det senare startat av före detta poliser. ( vänligen googla, jag är ny här i forumet och har inte hunnit lära mej hur jag ska klistra in en länk, vänligen ha överseende tack )

3) Karlskrona har utbildning av militära dykare, även ihop med andra EU-länder t.ex. Polen och detta sker ihop med Landstinget ( vänligen se bl.a. Youtube, tack )

Stackars de utsatta pojkarna och detta ska vi betala för via skattesedeln

Jag har själv dykcert och har jobbat ihop med attackdykare, har alltid varit stolt över detta men nu : hoppas att mitt inlägg leder några rättfärdiga in på de som nu räknat med att komma undan ( vafan det yngste offret UPPGES varit 12 år ) Ge er på någon i er egen storlek va

Fan snackar du om?
Citera
2017-04-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Självklart handlar detta om sex, perverterad sex.
Som alltid (nästan) i såna här fall håller offret tyst. Pojkarna har känt sig medskyldiga, och säkert skämts över att de deltagit i dessa straff-lekar. Likt de flesta pedofiler har gärningsmannen spelat på känslor, varit "snäll", haft "förklaringar" till det sadistiska beteendet samt givit löften om framtida guld och gröna skogar. Han har givit dem presenter, och därmed också köpt deras tystnad.

Fängelsestraffet blir nog relativt kort, men man måste utgå från att hans framtida karriär är bortblåst.

I tidningen har förövaren sagt att brottsoffrens karriärer är slut i och med att de har vittnat mot honom. Han förefaller skylla ifrån sig rätt rejält. På hans hårddiskar fanns BDSM-filmer vilket ger intrycket att hans brott är av en sadistisk och avvikande sexuell natur.
http://www.blt.se/blekinge/deras-kar...ar-till-brott/
Citera
2017-04-19, 16:04
Medlem
Gulingens liv kommer vara slut o han kommer till en betongpark med rätt grupp skejtare i närheten. Kommer bli att bita i copingen sen stamp X klatch
Citera
2017-04-19, 16:22
Medlem
zemfiras avatar
Hur kan ni påstå att detta inte var något sexuellt då han flertal gånger håller en kudde framför sitt könsorgan och händerna innanför byxorna på filmerna? Läs FUP. Vad tror ni han gjorde med alla filmerna sen? Drack kaffe och kollade på dom? Tror vi alla vet vad han använde filmerna till.

Sen kan jag tänka mig att dom inte vågar berätta att han möjligtvis gjort mer sexuella närmande pga skam och att folk ska tro att dom är homosexuella.
Senast redigerad av zemfira 2017-04-19 kl. 16:24.
Citera
2017-04-19, 16:29
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Men märkligt då att han inte gjorde något rent sexuellt.

Och vilken karriär?! Skateboard är ju ute för länge sen

Förmodligen någon typ av impotensproblematik samt förmodligen kopplad till GRAV mental störning eller ?
Citera
2017-04-19, 17:48
Medlem
Hydraheads avatar
Alltså, det är ju ingen Fup som finns på första sidan..
Det är stämningsansökan??

Är det någon som sitter på FUPEN?
Citera
2017-04-19, 17:48
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James

Det står klart och tydligt vem det är i första inlägget om man laddar ner.
Citera
2017-04-19, 17:50
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angela
Någon som har mer information om detta?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...nde-misshandel

.........................

Länk till FUP: (FB) Ungdomar utsatta för tortyrliknande misshandel av lärare i Blekinge

/Mod

Det finns ingen Fup länkad här, däremot stämningsansökan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in