Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-29, 15:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
har du avinstallerat programet och startat om datorn ?

annars testa systemåterställning

tillägga skall att jag själv har ett nytt sandisk usb3 som inte funkar på mitt w7 på grund av att jag har ett telefonprogram (samsung kies) installerat

Med vänlig hälsning
t
Hej du,
fixade problem, fick strula lite med uppdatera drivrutin och gissa runt lite, men fixade sig nu. Tack så mycket för din tid, uppskattas rejält!
Citera
2017-01-29, 15:15
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicwannabe
Hej du,
fixade problem, fick strula lite med uppdatera drivrutin och gissa runt lite, men fixade sig nu. Tack så mycket för din tid, uppskattas rejält!

bra att det ordnade sig


Med vänlig hälsning
t
Citera
2017-01-29, 15:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicwannabe
Jag körde ett program som heter USBOblivion (hade min usb sticka bortkopplat under den tiden), nu när jag sticker in den igen, så kan jag inte hitta den, även om windows-ljudet hörs att den sticks in. Har kollat disk-hanteringen men inget där, någon som vet varför detta hände och hur man kan lösa detta? Har sökt hjälp via google/youtube, hittar inget där

jag trålar aldrig på google eller youtube för det är bara skit där postat av nollor.

det finns många olika lösningar på skit som kommer från asien.

testa att trycka in den senaste usb:n. leta rätt på enheten och mata ut den. sedan försöker du med den gamla och i de olika usb portarna. en annan variant är att du letar rätt på drivrutinen för den gamla usb och installerar den.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback