2018-01-29, 21:06
Medlem
Hunden007s avatar
haha mamman är efterbliven.

dock håller serien okej klass.
Citera
2018-01-29, 21:41
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Alltså, är ungarna sådär förbannat struliga nu för tiden eller vad är det som händer?! Speglar serien verkligheten tycker ni (framförallt ni med barn). Är det jag som är gammeldags och tycker att man fan får ha lite pli på ungarna?

Jag satt och blev genuint förbannad när jag kollade på avsnittet. Ungarna är ju förfan som diktatorer i hushållet... Är det så hemma hos er som har barn också?
Citera
2018-01-30, 09:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tycker serien är grym! Inte sett så mycket av svts tv-drama senaste åren men dem brukar alltid leverera bra.
Men stör ni inte på hur jobbiga Lisas barn är?? Varför säger hon aldrig till dem? Hoppas på ändring på de i kommande säsong!
Annan trist grej är att Katja och Kontorssnubben inte blev ett par och att hon i kommande säsong ska bli tsm med han juggen som alltid spelar kriminell..

Han var väl det en gång i tiden
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Dragomir_Mrsic
Citera
2018-01-30, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
haha mamman är efterbliven.

dock håller serien okej klass.

Tycker dom flesta "uppföljare" oftast är mycket mycket sämre än första omgången program.
Citera
2018-01-30, 18:39
Medlem
Byxan81s avatar
Tycker verkligen Amanda Lindh är otroligt charmig och fin. Verkligen ingen som vet hennes ålder?
Citera
2018-02-06, 13:00
Medlem
Äntligen sa Patrik att Lisa får sluta vara kompis med sina barn!
Citera
2018-02-06, 14:28
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Äntligen sa Patrik att Lisa får sluta vara kompis med sina barn!

Men eller hur! -Han vill ju inte ha en resursperson! Nej klart en dampunge ska få bestämma allt och diktera villkoren för sin skolgång! Om han skulle få bestämma så skulle han väl äta godis till frukost, lunch och middag dricka Monster till det och gejma dygnet runt! Vill örfila upp denna fiktiva fittunge!

Jag gillar ändå serien skarpt! och ja det var synd att inte Petra mede (glömmer lite vad alla heter) blev ihop med den snälla killen...hur kul är han Mrsic egentligen..dom kanske kan hitta varandra igen? Har för mig att han snälla flimrade förbi i någon påa för säsong 2...även Ida Engvolls karaktär! Med ny hårfärg....
Senast redigerad av Schnyggve 2018-02-06 kl. 14:32.
Citera
2018-02-07, 18:10
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Alltså, är ungarna sådär förbannat struliga nu för tiden eller vad är det som händer?! Speglar serien verkligheten tycker ni (framförallt ni med barn). Är det jag som är gammeldags och tycker att man fan får ha lite pli på ungarna?

Jag satt och blev genuint förbannad när jag kollade på avsnittet. Ungarna är ju förfan som diktatorer i hushållet... Är det så hemma hos er som har barn också?

Man är nog relativt blind när det är ens egen avkomma. Mitt barn gör aldrig fel osv.
Själv tycker jag dampungen gör bäst insats av alla och jag hade förmodligen inte tittat om det inte vore för den karaktären.
Citera
2018-02-08, 09:02
Medlem
rikastistorstans avatar
Herregud vad jag hatar den här jävla serien! Och framför allt Patriks jävla hagga och hennes dampunge! Det är helt jävla orimligt hur han kan klara av att leva i den där mardrömmen. När man ser den här serien så inser man i alla fall att man själv aldrig kommer att dejta en kvinna som fött en annan mans avkomma.
Citera
2018-02-08, 09:47
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Herregud vad jag hatar den här jävla serien! Och framför allt Patriks jävla hagga och hennes dampunge! Det är helt jävla orimligt hur han kan klara av att leva i den där mardrömmen. När man ser den här serien så inser man i alla fall att man själv aldrig kommer att dejta en kvinna som fött en annan mans avkomma.

Håller med dej. Att serien väcker känslor hör väl till. Jag kan själv bli urarg på den larvige Patrik för att inte tala om korkade Lisa. Och hennes grabb är ju extremt jobbig. Visserligen är serien inte en dokumentär. Men frågan är om den inte är en liten spegling av verkligheten. Sådan typer som skildrar finns helt säkert.
Citera
2018-02-08, 17:01
Medlem
Hunden007s avatar
är upplagd för att Lisa går tillbak till Martin ju xD sjukt jobbiga lisa är förresten. måste va den sämsta mamman ever som måste dalta med dampungen .
Citera
2018-02-08, 19:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är upplagd för att Lisa går tillbak till Martin ju xD sjukt jobbiga lisa är förresten. måste va den sämsta mamman ever som måste dalta med dampungen .
Att Patrik orkar leva med henne känns väldigt orealistiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in