• 1
  • 2
2017-01-30, 18:10
Medlem
Här är förklaringen https://www.youtube.com/watch?v=is9bvHO4LOg
Citera
2017-01-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarn42
Köp bättre röka, blir alltid sådär när man får skit.
Ja och hur hade du tänkt att han ska få tag i bättre röka? Kranen har det han har, inte alltid han hämtar in dunder direkt...
Citera
2017-01-30, 18:51
Medlem
darknet...
Citera
2017-01-30, 19:43
Medlem
Jag beställer inte på darknet iallafall och ja det kanske ligger nåt i det, men jag antar att TS köper av en vanlig kran?
Citera
2017-01-30, 21:30
Medlem
FelGuds avatar
Du får snabbt en tolerans ökning på thc. Om du vill vara hög under en längre period bör du försöka röka så lite i taget och gradvis öka dosen. På så sätt minskar du tolleransökningen. Ett annat sätt är att dricka öl som innehåller mkt humle. Humle och alkohol boostar thc effekten
Citera
2017-01-30, 21:56
Medlem
Rök bara high grade, och hoppa mellan olika strains om du vill vara bäng all day everday
Citera
2017-01-31, 02:37
Medlem
Asså ja det är så de är bara. När man redan är bäng tror jag inte man känner av lika mycket av fler gåsar, alltså självklart blir man mer bäng desto mer man röker, men absolut inte på samma nivå som när du går från nykter till bäng.
Citera
2017-01-31, 05:11
Medlem
Röker du hela dagarna så tappar du de sköna flowet. Röker efter jobbet o de funkar alltid o rökt i 20 år.
Citera
2017-01-31, 11:02
Medlem
Goose420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtwo
Okej så jag har dethär problemet:

Jag börjar röka en gås. Blir jävligt stenad.

En timme senare känner jag av bängan försvinna så jag fyller på

väntar en till timme o så röker jag den 3e gåsen.

O så fortsätter det ett par gåsar. Men när jag når typ 5e gåsen kan jag typ röka dom o vänta o inte känna av nån effekt o då räker jag en till o en till ända tills kanske 8 gåsar. men skiten vägrar slå i mer det känns liksom som om det är slutlekt för dagen.

Ska det vara såhär? är det vanligt? hur löser man det?

Känner igen det där
Började själv med HIIT/styrketräning varje morgon samt att jag inte tänder den första förens jag kommer loss från jobbet, gjorde susen för toleransen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in