Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
En annan tanke när jag ser HJ:s video, är att regimens villighet att inkvotera och aktivt söka upp "minoritetsgrupper" för att representera polis och militär, leder till att de lättare kommer in i på insidan av våldsmonopolet. Vad händer den dag när de är starka och enade nog att flytta fram alla positioner, polisen har då en direkt potentiell fiende inom det egna, och polisen blir ännu mindre relevant för svenskarna, när den inte är svensk längre. Redan i dag har det förekommit att invandrarpoliser läcker till klanen eller till kriminella och visar var lojaliteten främst ligger. Hur blir det när de har makten, antalet och tillfället att avrätta svenska poliser och sedan ge sig ut i samhället?
En tanke som är avlägsen, måhända, men med detta dårhus vet man aldrig hur fort saker och ting kan accelerera, och i Malmö har man lagt en polisutbildning just i syfte att invandrare ska in i kåren.
Jo, detta du skriver är ju något som Lars Bern tar upp i den senaste Fjärde Statsmakten :
Citat:
Titta på ”Fjärde statsmakten nr 17 med Lars Bern om negativ ränta, klanstrider, Sida mm” på YouTube
https://youtu.be/U0L4fmpK8Yk
Polisen fylls på av invandrare samtidigt som svenska poliser slutar. Anledningen är att det har blivit för farligt att vara polis i Sverige.
Och att landet har blivit ett klansamhälle där lojaliteten mot den egna klanen är viktigare än den mot sitt " eget " land Sverige.
Det ser verkligen illa ut och det verkar inte kunna finnas någon lösning ut ur detta vansinne. Man ser fram emot en situation liknande den i maffians Italien.
En förklaring är ju att Sossarna och Vänsterpartiet spelar under täcket med klanledarna i Tensta/Rinkeby o.s.v för att få blattarnas röster. Utan dessa hade dessa partier varit utraderade i dag. Arbetarna går mer och mer över till SD.
Något jag funderat på idag är detta: knarkförsäljning pågår ju mer eller mindre öppet idag i våra förorter.I områden omkring där jag bor säljs det knark vid skolor och också vid dagisar, något som idag har rapporterats i en lokal Facebookgrupp.
Vad händer när de kriminella gängen känner sig starka nog att utpressa hela bostadsområden på "skyddspengar" ? Eller är detta en mindre trolig utveckling?