Citat:
Håller med, han utstrålar sådan värdighet också. Utan att vara minsta 'tråkig' heller, PO verkar ha en räv bakom örat(på ett sunt sätt). Ja, verkligen inspirerande att i en så aktningsvärd ålder vara så pigg och alert i hjärnkontoret..
De här samtalen som Mikael leder är ofta guld värda, han vågar puttra på i långsamt tempo och får därmed upp mycket av eftertanke och reflektion till ytan. Möjligtvis är det något jag missar här?
De här samtalen som Mikael leder är ofta guld värda, han vågar puttra på i långsamt tempo och får därmed upp mycket av eftertanke och reflektion till ytan. Möjligtvis är det något jag missar här?
Välformulerat inlägg Tupolev!
Nej jag tror nog inte det är något du missar... ;-)
Willgert vill nog försöka balansera så gott han kan för att inte bli kallad antisemit. Han har ju en präst med ibland som är en devot beundrare av folkmordsstaten. Även om prästen ibland hasplar ur sig en och annan vettig tanke också.
Uppfattar inte heller Willgert som direkt jew-wise... ännu. Stenlund... hahaha... han har ju däremot fått upp ett spår och talar ofta om "vita män med frikort"...
Willgert är nog fortfarande kvar i den liberala judehypnosen och svarar automatiskt: men Israel är ju så välordnat och lyckat - men palestinierna orsakar ju bara kaos för sig själva, eller?
Så han har nog ändå kvar en del kognitiv dissonans i den frågan.
Förutom det så är de ju självklart infiltrerade av sionister. Där den som syns mest tydligt så klart är Janousch. Hennes "galna sexdockan-botox-leende" är en tankevärd illustration till Ezra Pounds profetiska dikt Usura:
They have brought whores for Eleusis
Corpses are set to banquet
at behest of usura