Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-12-21, 23:31
  #49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ysumeister
Oj oj oj.
Sexisten Jansson har varit i farten igen.
Gjort bort sig i livesändningen av 08 fotboll årliga julprogram. Hemska kommentarer mot Matilda glas har lett till att programmet plockats bort.

Tittade lite på det. Ulric var jobbig som vanligt, men inte sade han något särskilt till henne. Han började beundra henne när han fick veta att hennes finger eller tumme var skadat. Har jag missat något?
Citera
2018-03-30, 11:09
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepeKek
Ulric är bränd och förverkad, han har förlorat all trovärdighet, det finns ingen som litar på honom längre.

Han är ohejdat primitiv och driftsstyrd, hans ledstjärna heter "uppmärksamhet" och han tar likt en narcisist varje tillfälle i akt att få den.
Citera
2019-03-03, 16:32
  #51
Medlem
Fel.
__________________
Senast redigerad av Greater G8or 2019-03-03 kl. 16:33. Anledning: Fel info
Citera
2019-05-06, 21:21
  #52
Medlem
Noterat att UJ nu är i blåsväder för kommentar(er?) gällande Cissi Wallin. Pinsamt pudelförsök idag på FB verkar inte haft önskad effekt...
Citera
2019-08-19, 09:56
  #53
Medlem
Vilken är Ulric Janssons koppling till Hammarbys firma KGB? På sin Facebook-profil hyllar han detta gäng på olika sätt. Han trivialiserar också vad som sker i diktaturen Venezuela genom att flytta fokus till USA:s sanktioner.

Jag fick upp ögonen för Ulric när han intervjuades av SVT under MeToo-hösten, och då gjorde sig till talesman för alla män när han bekände tafsningar och lite annat. Jag tänkte att nu är en ny Arnstad född: En narcissist med låg självkännedom som får utrymme i pressen för att han agerar som etablissemangets nyttiga idiot. Så tycks inte ha blivit fallet. Är Ulrik för kontroversiell och våldsförhärligande?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback