2022-07-05, 16:30
Medlem
Att ha sex utomhus i solen och med varma vindar är ju något av det härligaste som finns. Jag har haft sex utomhus på sommaren ganska många gånger. Mest i skärgården ute på någon öde ö men om tillfälle ges så finns det många utomhusställen. Utomhus är absolut bäst
Citera
2022-07-05, 16:41
Medlem
Pre 1914s avatar
Ale stenar precis vid branten med kor väldigt nära men turisterna typ 100 meter bort. På rastplats på soffan vid fikabordet där hon satt på mig med klänning och det stannade en annan bil. Var knappast helt uppenbart vad som försegick. Eller i havet en bit ifrån badstranden. Minns inte hur men kanske var det uppenbart där. På en blomsteräng i Israel eller vid en strandpub i Richmond.
Rätt drygt att se folk i privata situationer dock.
Citera
2022-07-06, 07:54
Medlem
Dimpens avatar
Avsugning under bilkörning har jag inte fått däremot har det hänt att jag smekt och lekt med tjejen i sätet bredvid. Efter ett tag åkte byxorna av och hon breddade benen brett isär. Det är en härlig känsla att känna och höra det plaskvåta, hennes gnyende fram till orgasmen samt de fordon som man passerar som kan se vad som försigår.
Testa det, det är sjukt läckert
Citera
2022-07-06, 08:07
Medlem
MamaRoachs avatar
Jag har pökat utomhus några gånger (särskilt i tonåren). Älskar det..
skogen är nog det bästa stället. Stranden har jag tyvärr aldrig fått prova på men jag hoppas jag får uppleva det snart.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in