2017-01-25, 03:16
Medlem
Ohoj!

Är en grabb på 19 bast, snart 20. Pluggar företags ekonomi, bla, bla, bla. Känner att det är dags att börja gymma igen efter en kort break på 1,5 år (rimlig tid, jk).

Är tyvärr en sådan människa som kan äta vad fan som helst och knappt gå upp i vikt, ganska härligt fast en börda vid träning. Tränade som en dåre och det tog cirka 1 år för mig att gå upp 15 kg, så skulle behöva lite hjälp. Väger nu cirkus 59-62 kg och är snart 1,80 (växer fortfarande)

Skulle någon kunna hjälpa mig bygga ett schema för en bra muskelökning och för större volym, tänker 4-5 dagar i veckan och tänker nog köra på Core Gainer som kosttillskott. Även äta som en häst. Vad är bra och billigt att laga för att gå upp i vikt?
Skulle gärna behöva lite hjälp, länka ett bra schema som har hjälpt er eller om ni har extraordinära tips.

Puss och kram!
Citera
2017-01-25, 06:36
Medlem
Patrixks avatar
Kolla lite på denna sida och se om du hittar vad du behöver i schema.
Jag har kört detta nu i 2 omgångar under 4,5.-5 mån och har ökat ca 3 kg i muskelmassa.
www.styrkelabbet.se/traningsprogram-over-under
Citera
2017-01-25, 07:02
Medlem
Du är nog inte mogen. Precis som alla andra smala killar så tror du att du är speciell och har svårt för att gå upp i vikt. Sanningen är att de som väger mer än dig har kämpat mer än dig. Vissa så mycket att de blir tjocka. Du äter för lite vilket ställer till med problem nu när du börjar närma dig vuxenlivet. Läs på lite om det så ser du att jag har rätt.
Klart vi kan fixa ett schema till dig. Vilka övningar gillar du till att börja med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in