Citat:
Kan faktiskt inte se något annat syfte med beteendet än att förminska och skrämma. Den enda andra anledningen är att mannen lider av en så stor empatistörning att han tror att det ska uppskattas, och det är ju i så fall JÄVLIGT skrämmande, för vad mer kan han få för sig skulle uppskattas i så fall?
Jag skulle säga att det är en empatistörning, och ibland ett medvetet maktutövande. Jag har haft folk som kommenterat min rumpa live med publik.
Det var både skrämmande (ensam tjej med äldre män som man visste tog sig friheter) men jag var tvungen att lära mig att freda mig. Annars hade jag också råkat illa ut.
Citat:
Det är inte orden, utan att bli indragen i någon annans fantasier på det sättet. Vilka som runkar till ens kropp kan man inte råda över, men när de berättar så blir man indragen i deras sexualitet och man vill lika lite ha den uppkörd i fejan som man vill ha en illaluktande kuk där.
De män som beter sig såhär är sällan aktraktiva och har ingen aning om hur man närmar sig en kvinna.
Det värsta i det hela är att man vet att man som kvinna inte skall uppmuntra någon. I hennes fall hade hon servicejobb och var glad och trevlig - något som han utnyttjade och tog sig friheter. Det är värst. Av sådant beteende lär man sig att vara en drottning av resting bitch face och spänna ögonen i män så kulorna skrumpnar till russin. För att freda sig. Dessa män gör att man blir stel som en pinne och misstänksam även mot trevliga män.
Det här är som påpekats gränslöshet, och gränslösa människor vet man inte har normala gränser.
Denne man tog sig frihet att berätta, nästa man tar sig frihet att berätta högt, nästa man tar sig frihet att beröra, nästa man tar sig friheten att stå i vägen för utgången. Nästa man tar av någon kläderna, nästa man...
Sådan är kvinnors verklighet om de har stora bröst och eller rumpor.
Har nu hört på intervjun med henne och det är typsikt narcissistiska mäns sätt att "ragga". Han ser hennes kropp som en amusementpark till för hans lustar. Han ser inte henne som en människa utan ett medel. Det är djväligt obehagligt att bli avhumaniserad på detta sätt.
Som sagt, jag har varit med om det ett flertal gånger i livet. Nu på senare tid är det mest Afghaner som beter sig såhär offentligt. De lämnar inte brev, utan gapar och beter sig med åthävor. På stan, i butiker.
Senast redigerad av Gertrud1 2017-01-31 kl. 22:53.
Senast redigerad av Gertrud1 2017-01-31 kl. 22:53.