2017-01-24, 20:33
Medlem
marcusbirros avatar
Tror också det kan vara någon å rappvärlden. Fan det svämmar ju över med "rappare" tycker jag. Har väldigt dålig koll på dessa men det dom har gemensamt är att alla raplåtar ska handla om "verkligheten" på något sett. Aja nu drömmer jag mig iväg.
Men komigen vadå sexköp.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2017-01-24, 22:57
Avslutad
Som vanligt skall ni motivera varför ni tror att det är just den personen ni nämner som köpt sex. Det går alltså inte att skriva "NN?" eller "Det är NN!" utan ni måste även ha med en motivering varför det är den personen.

/Moderator
2017-01-24, 23:41
Medlem
JustZlatans avatar
Jag tror att det är Kleerup. Han är för ful för vanliga tjejer så han måste köpa sex. Dessutom lider han väl av några sjukdomar, samt drogmissbruk.
Citera
2017-01-24, 23:41
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Ett strafföreläggande är ju en dom utan rättegång så den borde väl inte finnas med i en sån lista?

Belastningsregistret, i dagligt tal även brottsregistret eller polisregistret, är ett svenskt register som Polismyndigheten (före 2015 Rikspolisstyrelsen) för enligt lagen (1998:620) om belastningsregister, och som bland annat innehåller information om den som ålagts påföljd för brott genom dom, beslut, strafföreläggande eller föreläggande av ordningsbot eller fått åtalsunderlåtelse.[1] Även domar meddelade i utlandet ska föras in.[2]

https://sv.wikipedia.org/wiki/Belastningsregistret
Citera
2017-01-25, 02:36
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag tror att det är Kleerup. Han är för ful för vanliga tjejer så han måste köpa sex. Dessutom lider han väl av några sjukdomar, samt drogmissbruk.

Har du helt missat att pengar/status/kändisskap trumfar utseende när det kommer till män? Kleerup kan nog välja och vraka.

Jag hoppas verkligen att det rör sig om grov jävla trafficking. Vore rent löjeväckande om polisen lägger en massa resurser i dagens Sverige på att jaga folk som köper sig ett skjut.
Citera
2017-01-25, 08:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnumgangsta
Ryktas att det är DJ:n Wi*liam To*tie.
Han har visst rykt på våldtäkt sedan tidigare och utreds även för andra brott.
Denna vänsteraktivist & våldtäktsman omnämns i en del andra trådar också.

Citat:
Förutom att våldtäktsmannen är DJ jobbar han även på SVT Barnkanalen
SVT har alltså en brutal våldtäktsdömd vänsteraktivist anställd på Barnkanalen.
(FB) Kvinnorna i Revolutionära Fronten
Citera
2017-01-25, 10:51
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Belastningsregistret, i dagligt tal även brottsregistret eller polisregistret, är ett svenskt register som Polismyndigheten (före 2015 Rikspolisstyrelsen) för enligt lagen (1998:620) om belastningsregister, och som bland annat innehåller information om den som ålagts påföljd för brott genom dom, beslut, strafföreläggande eller föreläggande av ordningsbot eller fått åtalsunderlåtelse.[1] Även domar meddelade i utlandet ska föras in.[2]

https://sv.wikipedia.org/wiki/Belastningsregistret

Listan var ett schema över rättegångar i tingsrätten. Vad har det med belastningsregistret att göra?
Citera
2017-01-25, 11:30
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Är det william eller Nimrod?
Citera
2017-01-25, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Är det william eller Nimrod?

Är det inte samma person?
Hans tilltalsnamn är N*mrod men som DJ kallar han sig för W*lliam (sitt andranamn) T*ttie?
Citera
2017-01-25, 12:12
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helsan
Hans tilltalsnamn är N*mrod men som DJ kallar han sig för W*lliam (sitt andranamn) T*ttie?
Ahh see.. Då är det allstå en Syrian/assyr förmodar jag.
Citera
2017-06-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Dessa anklagelser är helt och hållet falska och bygger på grovt näthat genererat av högerextremister och individuella galningar. Ni kan själva kolla på Lexbase att det inte är sant. Nimrod eller William Tottie är ingen våldtäktsman, pedofil eller misshandlare utan bara en vanlig snäll kille engagerad i vänsterfrågor.
Senast redigerad av hlbma 2017-06-12 kl. 11:39.
Citera
2017-06-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helsan

Dessa anklagelser är helt och hållet falska och bygger på grovt näthat genererat av högerextremister och individuella galningar. Ni kan själva kolla på Lexbase att det inte är sant. Nimrod Tottie är ingen våldtäktsman, pedofil eller misshandlare utan bara en vanlig snäll kille engagerad i vänsterfrågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in