2017-01-23, 21:55
Medlem
Kleops avatar
Otroligt fula och opraktiska bilar i min åsikt. Varför väljer man en sådan bil över allt annat? Berätta gärna lite om varför dessa bilar funkar så bra för er. Om ni har liknande bilar (opraktiska suvar alltså (vet att Mercedes har en liknande kärra)) vill jag gärna höra av er också.

edit: på ett sidospår, jag förstår mig faktiskt inte riktigt på X1 heller. Jag kan inte anklaga den för att vara rent av opraktisk men finns verkligen behov av en lite större än normalt kombi? 500-klassen finns väl?
Senast redigerad av Kleop 2017-01-23 kl. 22:14.
Citera
2017-01-23, 21:58
Bannlyst
Fula och opraktiska. X6 är utan tvekan en av de råaste SUVarna på marknaden.
Citera
2017-01-23, 22:05
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Otroligt fula och opraktiska bilar i min åsikt. Varför väljer man en sådan bil över allt annat? Berätta gärna lite om varför dessa bilar funkar så bra för er. Om ni har liknande bilar (opraktiska suvar alltså (vet att Mercedes har en liknande kärra)) vill jag gärna höra av er också.

Dom som kör den sortens bilar kanske tycker det du åker runt med liknar en spyhink.

Alla har olika smak lev med det.
Citera
2017-01-23, 22:07
Medlem
apelsinhimlens avatar
Tycker att både X4 och X6 ser vulgära ut.

Som en gigantisk padda på vägen.

Säkert en stor körupplevelse, men inte estetiskt tilltalande ut.

Tror att många som vill vara lite vräkiga och flashiga väljer modellerna.
Citera
2017-01-23, 22:07
Medlem
Ryggradsluss avatar
Jag förstår mig inte heller riktigt på den bilen X6 främst då och är nyfiken på motivering till köp.
Vulgär bil till formen.
Citera
2017-01-23, 22:09
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnFKennedy
Fula och opraktiska. X6 är utan tvekan en av de råaste SUVarna på marknaden.
Okej. Vad är en rå suv? Är den skön att köra?
Citera
2017-01-23, 22:10
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Dom som kör den sortens bilar kanske tycker det du åker runt med liknar en spyhink.

Alla har olika smak lev med det.
Ja, vad duktigt att du visste det. Det var ju inte som att jag försökte förstå mig på deras åsikt.
Citera
2017-01-23, 22:12
Medlem
Kleops avatar
Jag håller med apelsinhimlen och Ryggradslus i att formen är grotesk, men inte minst opraktisk. Varför ska man ha en suv om man ändå tar bort halva bakluckan? Är inte poängen att man vill ha en stor bil?
Senast redigerad av Kleop 2017-01-23 kl. 22:15.
Citera
2017-01-23, 22:35
Medlem
Dirty.s avatar
Håller med. Förstår inte alls efterfrågan på "små" suvar. Gäller ju så klart alla i den klassen och inte bara X6, även om den är så extremt ful att man reagerar mer på den. XC60 t.ex är även förvånansvärt populär enligt mig, det sjukaste är ju de som köper en snikutrustad SUV utan AWD. Hur fan tänker man då?
Citera
2017-01-23, 23:32
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Håller med. Förstår inte alls efterfrågan på "små" suvar. Gäller ju så klart alla i den klassen och inte bara X6, även om den är så extremt ful att man reagerar mer på den. XC60 t.ex är även förvånansvärt populär enligt mig, det sjukaste är ju de som köper en snikutrustad SUV utan AWD. Hur fan tänker man då?
Den ska även vara mindre invändigt än V70:in vilket är skrattretande. Liksom, va?
Citera
2017-01-23, 23:51
Medlem
1001PSs avatar
X6 är en Fuck Off-bil. Tydligen lyckades det på dig också.
Citera
2017-01-24, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Okej. Vad är en rå suv? Är den skön att köra?

Jag förstår att du inte riktigt förstår dig på det. Låt oss lämna det där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in