2017-01-23, 16:47
Bannlyst
Har Seb och det är jätte svårt att få ordning på paypals och playstations köp historik?
Det finns inga uppgifter vad man köpt och eller om dem tagit förmycket?

Hur gör ni?

Det gamla kvittot är förgånget eller?
Citera
2017-01-23, 16:50
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Har Seb och det är jätte svårt att få ordning på paypals och playstations köp historik?

Hur gör ni?

Du får nog vara lite mer specifik? Vill du se mer info i din internetbank? Paypal fungerar väl som en "plånbok", så där borde du bara kunna se överföringar från SEB till Paypal. Jag vet inte hur Playstations affär fungerar.
Citera
2017-01-23, 16:56
Medlem
Kaustis avatar
Citat:

Hur gör ni?

Tink kanske kan funka, men samtidigt så är ett kvitto och SEB/PayPal två helt skilda saker. SEB och PayPal hanterar dina betalningar, kvitton hanterar redovisningen av betalningen. Jämför kontanter och kvitton, inte kan du en vecka senare kolla på växeln du fick tillbaka och se vad du handlade vid köptillfället. Så kvitton får du av den du handlar av, inte av betalsättet.

Det finns ju dock tjänster som jobbar på det där, att digitalisera kvitton, men det är en bit bort.
Citera
2017-01-23, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Tink kanske kan funka, men samtidigt så är ett kvitto och SEB/PayPal två helt skilda saker. SEB och PayPal hanterar dina betalningar, kvitton hanterar redovisningen av betalningen. Jämför kontanter och kvitton, inte kan du en vecka senare kolla på växeln du fick tillbaka och se vad du handlade vid köptillfället. Så kvitton får du av den du handlar av, inte av betalsättet.

Det finns ju dock tjänster som jobbar på det där, att digitalisera kvitton, men det är en bit bort.

Jag hittade inte det nämda förslaget? Tink?
Citera
2017-01-23, 17:08
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Jag hittade inte det nämda förslaget? Tink?

Tink är en app som redovisar dina utgifter. Däremot visar den inte mer information än du får ut av din internetbank.
Citera
2017-01-23, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alkyonios
Tink är en app som redovisar dina utgifter. Däremot visar den inte mer information än du får ut av din internetbank.

Jaha tack!
Citera
2017-01-23, 17:17
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Jaha tack!

Oavsett så rekommenderar jag appen starkt, bör tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in