2017-01-22, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Så du menar att Trump-hat egentligen är en form av hjärnskada? Tittade lite hastigt på hans Twitter innan och han verkar ha en låsning på Trump. SVT borde kolla upp sånt där innan dom skickar iväg någon på ett sådant spektakel. Men sen är dom inte opartiska heller. Men det kan knappast vara rolig att bli till åtlöje på detta sättet.
Det kanske är just det de har gjort, alltså kollat upp det. Och sedermera utnyttjar sådana effekter för sina egna syften? Vi lär ju aldrig få veta det, men jag skulle inte bli ett dugg förvånad. Det löser väl dock konspirationsteori lång väg..
Citera
2017-01-22, 09:16
Medlem
Hyfundans avatar
Få sådana frågor framförda på det sättet från någon med de glasögonen--storstilad insats av den sympatiska kvinnan att inte brista ut i gapskratt.

Det här är ju Borat-stoff.
Citera
2017-01-22, 09:25
Medlem
SVT har alltså inga problem med att en person som ägnat merparten vaken tid på twitter åt politiskt engagemang och Trump-bashing, ska göra opartiska reportage och intervjuer från Trumps installation?
Citera
2017-01-22, 10:09
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyfundan
Det här är ju Borat-stoff.

Som amerikanerna säger: you couldn't make this up.
Citera
2017-01-22, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Det är redan viral "succe'"

https://youtu.be/wz-NPyJZ_kQ

Igår när jag tittade på den för första gången på Youtube var det typ 600 visningar och det var inte så att jag kastade mig på Youtube då jag såg intervjun av Trump supportrar live i fredags.

Nu är det uppe i över 100.000 visningar 1 dygn senare. Vänta bara när amerikanerna får nys om den för det kommer dem att få.
Peter Rawet skämmer ut oss ordentligt och fördomarna (?) om Sverige som kommunistland får nya vingar.
Citera
2017-01-22, 10:22
Medlem
jamenvaddårås avatar
Peter Rawet har hängt på Twitter hela kvällen igår (och i natt också) och blockat alla som kritiserat hans intervju. Det är rätt kul att följa. Man ser att någon skriver en kommentar och bara någon minut efteråt kommer det "nu har jag blivit blockad".

Kommer att tänka på Rikard Palm och hans "earth cake" haveri på tv. Lika dålig engelska, hade visst problem med fylla osv och fick sluta.
Citera
2017-01-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Igår när jag tittade på den för första gången på Youtube var det typ 600 visningar och det var inte så att jag kastade mig på Youtube då jag såg intervjun av Trump supportrar live i fredags.

Nu är det uppe i över 100.000 visningar 1 dygn senare. Vänta bara när amerikanerna får nys om den för det kommer dem att få.
Peter Rawet skämmer ut oss ordentligt och fördomarna (?) om Sverige som kommunistland får nya vingar.

Nej nej nej ! Hahah det kan ju bli en klassiker

Hahah det blir lite gudarna måste vara tokiga, titta vi flyger tv.
Såklart en klassiker
Citera
2017-01-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Blev faktist lite förvånad över att se Alex Schulmans krönika,

Ja, han är opålitlig och tänker mer på sin sociala status än något annat överhuvudtaget. Låt er inte luras. Nu har en av PK-vänsterns hantlangare gjort bort sig å det grövsta och då gäller det att skademinimera. Det ska gå mycket långt innan man gör detta på vänstersidan. Se bara hur idioten Arnstad fått hållas.
Citera
2017-01-22, 10:53
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Ja, han är opålitlig och tänker mer på sin sociala status än något annat överhuvudtaget. Låt er inte luras. Nu har en av PK-vänsterns hantlangare gjort bort sig å det grövsta och då gäller det att skademinimera. Det ska gå mycket långt innan man gör detta på vänstersidan. Se bara hur idioten Arnstad fått hållas.
Exakt, så nu är det fin-fint tillfälle att hälla ännu mera soppa på brasan! 😄
Citera
2017-01-22, 10:55
Medlem
Karmans avatar
Snacka om ledande frågor. Så fruktansvärt oprofessionellt! Och denna stappliga engelska. Men visst, låt honom stanna på SVT, den genomsnittliga nivån skulle inte bli särskilt mycket lägre ändå på TV-stationen, även om han fick kicken...
Citera
2017-01-22, 11:01
Medlem
Mikojans avatar
Märkligt att ingen ställt upp och försvarat SVT-skjutjärnet som ställde de skavande kritiska frågorna till den unga förvånade flickan

Har Rawet inga kompisar? Inte ens "masslim frends"?
Citera
2017-01-22, 11:12
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Det är redan viral "succe'"

https://youtu.be/wz-NPyJZ_kQ

Ofan!
Trendar ju på youtube nu för tusan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera