2017-10-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Tnkte mest p att produktionen gt allt i sin makt fr att hjlpa han och hans sida. Har inget emot Smail men ska han vinna hoppas jag det inte r med hjlp av produktionen

Frstr vad du menar. Men det r vl fr dem vill ha kriget mellan Smail och Jeppe. Dem tv strsta spelarna.
Sen tnk p att dem i motellet kommer va p Jeppes sida. S Smail behver all hjlp han kan f.

Och dr fick Pierre den i rven, den rttan😂.
Citera
Medlem
Hller med till fullo att produktionen r jvligt dlig i r. Det r noll spnning och noll spel, det r produktionen som bestmmer vilka som ska vara kvar. ker ngon frn deras favoritsida ut, s vips "hr har ni ett guldbrev och en chans fr en ny partner, eller varfr inte immunitet och ni fr skicka valfri deltagare frn hotellet"..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Tnkte mest p att produktionen gt allt i sin makt fr att hjlpa han och hans sida. Har inget emot Smail men ska han vinna hoppas jag det inte r med hjlp av produktionen

r det ngra tittare som ser detta som intressant?😉 Det hr r det mest hjrndda jag sett av en produktion..
Citera
2017-10-04, 22:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Hade hellre sett Mos n trk-Haidar.

han hade nd ftt g.

allts dock varfr r folk lacka p henne? r ju hennes riktiga partner vad skall hon gra?
Citera
2017-10-04, 22:52
Medlem
paras0nics avatar
Helvete vad jag str mig p Isabelle, din feta kossa. Du fr inte pondus p.g.a att du vger ver 100kg.
Citera
2017-10-04, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Tyckte det var ganska roligt att se Mos ka ut nr han hade planerat allt s vl och ven mastermindet Pierre som rykte nu, med sin genialiska plan, egentligen orkestrerad av Jeppe. Och s Isabella som ska krysta ut "Lilla ckliga hora" nr hon ocks kunde ha fattat ett annat val.

Skall man fatta val efter vad produktionen vill? Fr du fattar vl att det kvittar vad deltagarna gr fr produktionen styr.. gr det inte som produktionen vill kommer det bara in ett brev och styr upp det.
Tv 3 har vldigt litet programutbud. Alla frstr varfr. De smsta hjrnorna finns p Tv 3.
Citera
2017-10-04, 22:54
Medlem
Maxteds avatar
h, vilket bottennapp till ssong. Bara en massa skit.
Citera
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Skall man fatta val efter vad produktionen vill? Fr du fattar vl att det kvittar vad deltagarna gr fr produktionen styr.. gr det inte som produktionen vill kommer det bara in ett brev och styr upp det.
Tv 3 har vldigt litet programutbud. Alla frstr varfr. De smsta hjrnorna finns p Tv 3.

Jag skiter faktiskt i vem som vinner eller hur de vinner. Det r dramatiken som uppstr drefter som r intressant.
Citera
Medlem
ja vilken skit var det verkligen shr uppenbart nr det gick p fyran fr sisdr 10 r sen
Citera
2017-10-04, 22:55
Medlem
Isabelle skulle bara satt upp handen frst, fick hon iallafall behlla sin partner plus 20 lax. Alla lr ju vetat att johanna skulle rcka upp den
Citera
2017-10-04, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ingen hade ju rckt upp handen d.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
han hade nd ftt g.

allts dock varfr r folk lacka p henne? r ju hennes riktiga partner vad skall hon gra?

Det spelar ingen roll (ven om jag r fullt medveten om det) men Haidar r s trist att klockorna stannar.

Isabelle tror verkligen att hon r bossen dr inne.
Citera
2017-10-04, 22:57
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Det spelar ingen roll (ven om jag r fullt medveten om det) men Haidar r s trist att klockorna stannar.

Isabelle tror verkligen att hon r bossen dr inne.

str mig p de. de rddade inte ens egentligen Johanna de spelade ut Emma mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in