• 1
  • 2
2017-01-18, 09:33
Medlem
666000999s avatar
Behöver du verkligen fråga..? A-Kupa!?
2017-01-18, 09:33
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
den träning som ger dig päronformad eller timglassformad kropp

Har man inte de generna är det lika bra att vara ödmjuk, ser bara dumt ut med kosmetiskt uppumpade lår och rumpa. Inte långt efter plastikkirurgi i fake-känsla.
2017-01-18, 09:51
Medlem
lucifersatans avatar
Svårt att få en helhetsbild av en bild bara. Men ser väl ut som en vanlig kvinnokropp?
2017-01-18, 09:59
Medlem
it-takes-2s avatar
Du är väldigt fin redan! Vill du ha snabba resultat i form av mer definition och muskler på de rätta ställena så rekommenderar jag cross-fit. Men som sagt, du ser riktigt bra ut redan. Kanske ett par bilder från sida och bakifrån för en komplett bedömning?
2017-01-18, 14:34
Medlem
Polyklorfenols avatar
Absolut ingenting! Hela denna noja kring utseendet är absurd.

Rent objektivt ser du tränad ut. Inte elit, men väldigt estetiskt tilltalande - attraktivt på ren svenska.
2017-01-18, 15:23
Medlem
Tight, tränad och attraktiv? Varifrån fick ni det? Ser ni inte mina manliga breda axlar, min inte alls kvinnliga mage osv?

Här är en kvinnlig mage, eller? http://weknowyourdreams.com/image.ph.../bikini-04.jpg
2017-01-18, 15:40
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola86
Tight, tränad och attraktiv? Varifrån fick ni det? Ser ni inte mina manliga breda axlar, min inte alls kvinnliga mage osv?

Här är en kvinnlig mage, eller? http://weknowyourdreams.com/image.ph.../bikini-04.jpg

Du har ju inte en superfeminin kropp, men det är sådan du är. Du ser inte heller ofeminin ut.

Ditt största problem är med självbilden. Du kan varken träna eller banta dig till att befinna dig i toppskiktet av de ~5 % snyggaste kvinnorna i populationen - som hon på bilden. Däremot kan du lära dig acceptera det högst acceptabla utseende du faktiskt har.
2017-01-18, 15:58
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
den träning som ger dig päronformad eller timglassformad kropp

Min tanke precis. Tjejens höfter är ju i det närmaste spikraka likt en mans.

Inte mycket till byst att tala om heller. Den där vadderade BH'n lurar hon ingen med. Åtminstone inte i detta avklädda tillstånd.

Min ärliga åsikt utan några som helst sexuella baktankar.
2017-01-18, 16:23
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Min tanke precis. Tjejens höfter är ju i det närmaste spikraka likt en mans.

Inte mycket till byst att tala om heller. Den där vadderade BH'n lurar hon ingen med. Åtminstone inte i detta avklädda tillstånd.

Min ärliga åsikt utan några som helst sexuella baktankar.

Vadå tanke? Det går inte att träna bäckenet bredare, det går inte att ändra sina genetiska förutsättningar. Sluta dumma dig och tänk bättre.
2017-01-18, 16:41
Medlem
Här kommer min ärliga åsikt.

Det första jag ser då jag tittar på bilden du skickar upp på dig själv är:

Här är en tjej som gillar träning och hälsa,sund och normalt smal.
Du ser verkligen inte ut som en man, däremot har du inte dom breda höfterna som en del kvinnor har.

Alla gillar inte breda höfter bara för att det är "mode" nu

Du har nog fått för dig att du ser mer manlig ut än vad du verkligen gör, du kollar på dessa små detaljer vilket får för stora proportioner.

Det vi andra gör är att kolla helheten på en person.

Vill du dock se lite mer kurvig ut så satsa mer på vader,lår,höft och rumpa.

Sista, skit i vad vi tycker, du kommer få olika svar beroende på tycke och smak.
Stärk självbilden istället och lyft dig själv istället för att hitta fel som du inte ens har
2017-01-18, 16:41
Medlem
Knasibass avatar
Det enda du möjligtvis saknar är väl en markerad midja och det är ju tyvärr genetiskt. Tycker du ska vara nöjd, din kropp ser bättre ut än genomsnittet.
2017-01-18, 18:56
Medlem
Killer-queens avatar
Medlemsbilder och kommentarer på det gör vi i den här tråden: (FB) Dagsformen på oss medlemmar
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in