Citat:
Ursprungligen postat av
EU-migranten
Jag känner igen varenda ord (nåja, förutom "min karl").
Jag mötte henne som hastigast och visste direkt att hon (vi) var mitt (varandras) livs kärlek och jag hade inte backat ifall hon så var ett dödssjukt fattigt luder. Vi hade flera ganska stora hinder för att kunna leva ihop, men den glasklara känslan av att ha hittat rätt drev oss båda igenom dessa.
Det spelar ingen roll om vi så knullat hela dagen, - jag vänder mig ÄNDÅ om för att spana in hennes rumpa när vi väl klivit upp och jag längtar konstant efter att känna hennes nakna hud mot min. Till skillnad från dig, så träffade jag inte rätt partner direkt i livet... Gratulerar dig till det!
Naturligtvis kan alla människors sexualitet gå i vågor, men jag tror att i många fall där folk långsiktigt tröttnar på att ha sex med samma partner varje gång, så är det egentligen något annat som skaver i relationen. Kanske en magkänsla att det egentligen inte är rätt person?
Kul att du hittade rätt, och nej, jag hittade inte rätt direkt, hade ett förhållande innan min nuvarande, fast det varade bara i 4 månader
Jag håller med dig, men även om jag inte känner för att ha sex precis just då, känner jag ju ändå en oerhörd attraktion till min partner, och det är ju dessutom så mycket mer än bara det, själva helheten, och dessutom vet jag ju vad han har att erbjuda, så jag kommer gärna tillbaka för mer.
Jag tar på honom så ofta jag kommer åt, och han gör detsamma, han klämmer och tar på mig var vi än är, det tycker jag är skönt, och mest roligt är på gymmet, han säger att han brukar komma fram och pussa på mig när han ser att något sliddjur har glott på honom.
Jag är oerhört ointresserad av andra människor runtomkring, så jag missar oftast vad som händer, men får det återbertättat sedan
Före jag träffade min karl så trodde jag aldrig mer att jag skulle hitta någon, var singel ett halvår,
men ack så fel jag hade!
Jag har aldrig någonsin tvekat på att min sambo är den rätte för mig, jag känner det på alla sätt och vis. Vi är inte lika i alla frågor, och det kan nog vara en fördel många ggr, men vi går bra ihop ändå