Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Citat:
Ursprungligen postat av
Hexen666
Riktiga Trumpsupporters gillade honom för att han skulle GE FAN i mellanöstern! Det han gör nu är samma jävla skit som bara skapar terrorism, mer flyktingar och allmänt elände. Dessutom gör han ryssen sur. Mitt stöd för Trump är officiellt slut i & med detta. Jävlar vad hans stöd kommer dala i staterna, under 30% utan tvekan. Fuck Trump!
Visst är det så. Dessutom så har ju juden "hegernataren" fel i att "gå emot alla sina tidigare principer för att lyda ZOG" skulle handla om att "visa styrka". Man får nog vara bra körd i huvudet för att anse att den typen av feg underdånighet skulle vara styrka. Trump har visat sig enormt svag, inget annat.
Det här var utan tvekan en u-vändning av Trump, och frågan är om Trump har totalt sålt ut sig själv till AIPAC, Saudiarabien och Turkiet, med tanke på den här stenkorkade attacken. Konsekvenserna av Trump's beteende efter detta, kan mycket väl bli att han öppnar USA:s gränser för hela tredje världen, in the name of "think about the children!!!!!!!!!!!!!11one" floskler.
Vi får se, man ska inte heller överdriva betydelsen av den här attacken, Trump kan mycket väl fortsätta bra efter detta, jag menar ingen entusiastisk Trumpsupporter trodde väl under valkampanjen, att vi skulle till 100% hålla med i precis alla beslut Trump's beslut? Inte jag i alla fall.
Men som sagt, detta är en mycket negativ utveckling och Trump kan inte fortsätta så här. Gör han det, ja då kommer jag börja hata honom precis som jag hatar Dubya och Obongo.