2017-05-16, 20:03
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Israel was the source of secret intelligence that Trump gave to Russians: NYT, citing officials
Det blev alltså precis som Israel förväntade sig?
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4906642,00.html
Citat:
US intel sources warn Israel against sharing secrets with Trump administration
Israeli intelligence officials fear that top-secret information that has been exposed to the United States will be leaked to Russia—and from Russia to its close ally, Iran.
Makalöst att se en människa vara för inkompetent för att ens sköta elementära grunder för jobbet - och bli försvarad av horder av fundamentalistiska anhängare.
Senast redigerad av zergrush 2017-05-16 kl. 20:07.
2017-05-16, 20:03
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Bowling Green Benghazi Pizzagate 2: Electric Bogaloo Eller helt enkelt (FB) Konspirationer och alternativa teorier

Märks att man börjar bli lite desperat ute på högerkanten för att "byta ämne", efter den senaste veckans fullkomliga kavalkad av pinsamheter från presidentens sida.
Jag misstänker att vi kommer se en utförlig RT-artikel om saken, om 5... 4... 3...

F.ö. är McMaster i full färd med att bränna sin trovärdighet för sankt Donald?
Hävdar att presidenten som spontant avslöjar statshemligheter inte är problemet, utan att folk läcker att han gjorde det istället är den stora faran!

Bara en av de här sakerna kan vara sanna, din klåpare...

Edit: Ahahaha, och efter att ha avslutat med att säga emot sig själv (en röd tråd för denna administration, får man säga) så drar han bara!

Edit2: Man kommer förbjuda kameror på Baghdad Bobs "presskonferens" senare idag!

Det är nog dags för en sammanfattningen av Amerika i Donalds grepp igen:
https://www.youtube.com/watch?v=Cj5Y9eDGNbc

Ungefär som era galna Ryssland-Trump konspirationer? Vänta, har det kommit några riktiga bevis än??
2017-05-16, 20:05
Medlem
Citat:

McMaster säger ju att Trump inte hade en aning om vad Israel gett USA för information.

Bara att vänta på en ny Trump intervju så han får förklara sig.
2017-05-16, 20:19
Medlem
0rganets avatar
Nu kom bekräftelsen:
Citat:
Spicer says he won't comment about NYT/NBC News reporting that Israel is the source of the intel
Ingen kommentar eller nekande från Spicer är ett "ja det stämmer!"
2017-05-16, 20:28
Medlem
arbetets avatar
Citat:

Makalöst att se en människa vara för inkompetent för att ens sköta elementära grunder för jobbet - och bli försvarad av horder av fundamentalistiska anhängare.
Och vi som har lite klarare bild ser att denna Fake News publicerades för att underminera Trump före hans besök i Israel.
2017-05-16, 20:30
Medlem
Väldigt intressant en journalist frågar Sean Spicer om NSA och andra gör allt för att inte Trump ska närma sig Ryssland.

Sean Spicer bajsa på sig och ville inte svara.

Behöver inte vara de vi tror som läcker, många som får tag transcript från möten Trump gör.
2017-05-16, 20:36
Medlem
Börjar det inte kännas som att vi börjar närma oss ett avsättande av Trump nu? Vad tror experterna?
2017-05-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
Folk har tagit in på hans hotell i olika länder, VE OCH FASA!

Han pratar med folk från olika länder som president, HUR VÅGAR HAN?!?!

Nej, som sagt, det finns inga som helst bevis för att Ryssland var inblandat i valet håll det till konspirationsteoritrådar tack, finns till och med en helt egen för Trump och Ryssland, den låtsas TS att den inte är en konspirationsteoritråd, så ni kan ju hålla er där om det känns bättre.

Det hjälper om du faktiskt läser källorna innan du kommenterar dem, det finns kopplingar tillbaka till 80-talet. Han har länge varit vän med ryska maffiamedlemmar (Sater t.ex) och har finansierats av ryska banker. Hans hotell är dessutom dömt för pengatvätt med ryssar inblandade.
2017-05-16, 20:40
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frapper
Kan du förklara vem som är republikan i det här klippet? Är det reportern du menar? Eller sprider du bara lögner nu?

Visst fan! Jag blandade ihop honom med Bob Corker, republikanen som tyckte att Vita Huset befann sig "in a downward spiral".

Pinsamt slarvigt av mig

Jag borde ha reagerat när jag tyckte han sa så mycket vettiga saker om "en oberoende undersökning"
Så långt har republikanerna inte kommit än.
2017-05-16, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Börjar det inte kännas som att vi börjar närma oss ett avsättande av Trump nu? Vad tror experterna?

Jag har gissat på nästa sommar hela vägen. Men efter avskedandet av Comey så verkar det ha tagit eld ordentligt. Jag ger han Juni ut.
2017-05-16, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr

The hill:

1) No. 2 House Dem: Too early to talk impeachment

2) Läs på vad som krävs för impeachment

16 republikaner vann inte över Trump genom att attackera honom

Clinton och hela makteliten samt media vann inte genom att attackera honom.

Demokraterna gör exakt det som sammanfattar varför vänstern förlora 2016.
2017-05-16, 20:46
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mythbusted
Jag har gissat på nästa sommar hela vägen. Men efter avskedandet av Comey så verkar det ha tagit eld ordentligt. Jag ger han Juni ut.

Så länge republikanerna står enade bakom honom sitter han säkert.
Men en del av dom verkar lite bleka om nosen just nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in