2017-04-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jaha, då har Trump troligtvis begått sitt största misstag någonsin. Källa för den analysen är Twitterkonkurrenten gab.ai där folk är i uppror milt sagt. Fattade han inte att hans trogna supportrar inte stod bakom detta och att han inte kommer att vinna några nya?

Jag undrar verkligen vad det är som har hänt och hur han tänkte.

Vadå hur han tänkte.

Trump har ett land och allierade att tänka på inte några galningar på breitbart.
2017-04-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Kolla google maps så ser du att tre byar, Ash Shairat, Al Manzoul och Al Dardhagan, ligger alldeles intill flygbasen. Var och en inom ett avstånd på ca 1 km från start- och landningsbanorna. Räknar du även in byggnader på basens område så är avståndet till närmsta by bara ett par hundra meter.

Du hittar detta genom att söka "Ash Sha'irat, Syrien" i google maps, växla från "Karta" till "Earth" och zooma in.

AP

The Latest: U.S. military says 58 of 59 missiles struck their intended targets in the strike on a Syrian air base.
2017-04-07, 15:33
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Vadå hur han tänkte.

Trump har ett land och allierade att tänka på inte några galningar på breitbart.

Jag har inte tagit ställning än men att göra ens närmaste supportrar - fotfolket - så förbannade att de unisont säger att nu har man hoppat av "the Trump Train" samtidigt som att han knappast får några nya från annat håll. Jag rekommenderar honom att lägga sin kampanj på is på obestämd tid. Annars lär det nog bli en väldigt tryckt stämning skulle jag tro.

Och det är inga galningar på Breitbart, som för övrigt står på Trumps sida i det t.v., som hänger på gab.ai.
2017-04-07, 15:35
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Ryssland har inte tillräckligt med missilförsvar i området för att slå ut 60 missiler . Ryssarna kan inte hinna ladda om innan de blir utslagna.

Ryssland säger:

MOSCOW (AP) - #Russia military says it will help #Syria strengthen its air defenses after #US strike

Libtarderna gnäller nu om att President Donald Trump skall starta ett kärnvapenkrig mot Ryssland.

"Gabbard called the strike "short-sighted," and said it would lead to "more dead civilians, more refugees ... and a possible nuclear war between the United States and Russia.""

Rep. Tulsi Gabbard (D-Hawaii) mötte Assad i hemlighet tidigare i år. Bassam Khawam betalade för resan. Demokraterna har tidigare varit och hälsat på Assad, Pelosi och Kerry.

AFP säger att basen nästan förstördes:

#BREAKING US strike killed four Syrian troops, nearly destroyed base: monitor
2017-04-07, 15:38
Medlem
Citat:
AP

The Latest: U.S. military says 58 of 59 missiles struck their intended targets in the strike on a Syrian air base.
Citat:
The official is not authorized to discuss initial reports and spoke on condition of anonymity.
Och sedan antar alla att detta är sant, sedan hör vi inget mer om den saken och den slutliga rapporten stoppas undan i en byrålåda..
2017-04-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Och sedan antar alla att detta är sant, sedan hör vi inget mer om den saken och den slutliga rapporten stoppas undan i en byrålåda..

Fast USA har ju radar på alla missiler där de kan se om de träffar eller inte.
2017-04-07, 15:49
Medlem
Citat:
Fast USA har ju radar på alla missiler där de kan se om de träffar eller inte.
Vad bra. Ge mig en länk till radardatan då, så behöver vi inte käbbla om detta mer.
2017-04-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
#BREAKING US strike killed four Syrian troops, nearly destroyed base: monitor[/b]
"Nearly destroyed" låter lite överdrivet. Men det är klart, det beror väl på hur man definierar "nearly" respektive "destroy".

https://www.youtube.com/watch?v=OzMRwtMVhZ4
2017-04-07, 17:58
Medlem
FlashyBears avatar
Gorsuch är klart.

Undrar om kriget och Gorsuch kommer att gynna Trump's "approval rating".
2017-04-07, 18:05
Medlem
GyllenePeniss avatar
breitbart och drudgereport är två judiska informationskanaler som varit pro-trump. De är såklart jätte glada över denna attack då den är framtvingad av Trumps judiske svägerson Jared Kushner som är en zionitisisk extremist som arbetar nära ihop med Mossad (Israeliska säkerhetstjänsten).

Jag läste själv förut på breitbart och drudgereport och stödde Trump Jag erkänner fullt ut att jag blev lurad och bedragen och skäms lite över det.

Världen skulle behöva en man som stod för det som Trump ljög om att han tyckte.
2017-04-07, 22:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Ryssland säger:

MOSCOW (AP) - #Russia military says it will help #Syria strengthen its air defenses after #US strike

Libtarderna gnäller nu om att President Donald Trump skall starta ett kärnvapenkrig mot Ryssland.

"Gabbard called the strike "short-sighted," and said it would lead to "more dead civilians, more refugees ... and a possible nuclear war between the United States and Russia.""

Rep. Tulsi Gabbard (D-Hawaii) mötte Assad i hemlighet tidigare i år. Bassam Khawam betalade för resan. Demokraterna har tidigare varit och hälsat på Assad, Pelosi och Kerry.

AFP säger att basen nästan förstördes:

#BREAKING US strike killed four Syrian troops, nearly destroyed base: monitor

Jag tycker det är intressant att du kallar dem för "libtards" när det är föredetta Trumpsupportrar som skriker som aldra högst just nu.

Menar du att alla till vänster om dig är "libtards" för i sådana fall kan jag lugnt förklara för dig att de enda som inte är till vänster om dig är Hitler och Mosley.
2017-04-08, 00:34
Medlem
Hahah titta in på breitbart sidan har blivit Putin.com

Tack och lov att Trump lyckades bryta sig loss från dessa knäppgökar på denna sida. Vi i Sverige hade pratat tyska idag om dessa människor hade ansvaret för världen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in