2017-04-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vi väntar med spänning på att orangutangen ska lämna över microvågsugnen som användes vid avlyssningen i Trumptower i N.Y. Så snart de sker blir det kristallklart hur hemsk Obama var mot orangutangen. Då kan ingen beskylla orangutangen för att ljuga eller hitta på

Hahah fy fan vad butthurt låter som du fått en påle uppkörd i röven.

Tyvärr utredningen svänger till Trumps fördel bara att bita ihop för er. Kanske ska ni gå tillbaka till Trump gillar inte kvinnor igen.
2017-04-02, 19:30
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hahah fy fan vad butthurt låter som du fått en påle uppkörd i röven.

Tyvärr utredningen svänger till Trumps fördel bara att bita ihop för er. Kanske ska ni gå tillbaka till Trump gillar inte kvinnor igen.

Men visst kom uppgiften om Obamas beordrade avlyssning från orangutangen och alt fact Kelly-Ann som hänvisade till micron.

På vilket sätt är det butthurt att hänvisa till dessa sanningssägare och sanningens banerförare. Men av någon obegriplig anledning verkar dessa ha problem med att styrka sina påståenden.

Men det beror troligen på sabotage eller hot från rymdödlorna.
2017-04-02, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hur många dagar har Trump kvar i livet?

http://www.marketwatch.com/story/house-panel-passes-bill-to-audit-the-fed-2017-03-28

https://www.youtube.com/watch?v=9t9PAeXMmQI

Intressant, men det har inget med Trump att göra. Det är Ron Pauls verk.
2017-04-02, 19:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Häxan är i högsta grad relevant. Tididigare i veckan förklarade hon att hon är ute ur the woods och berättade hur gärna hon vill vara i Vita Huset:

"Resist, insist, persist, enlist": Hillary Clinton speech targets Trump

https://www.youtube.com/watch?v=JKKexJwxfcs

Valet är om 4 år, hon kommer inte att ställa upp och om hon gör det så lär hon inte bli kandidat, så att du tycker att något som kanske sker om 4 år är relevant just nu är intressant, varför fokusera på Clinton?

Kan det vara för att du känner att det är för mycket fokus på Trump och även hur Exxon Mobil nu har gått utmed att Trump inte bör riva Parisavtalet?

Citat:
Exxon Mobil’s letter was sent in response to a White House request for the company’s position on the Paris climate agreement, said Alan Jeffers, a company spokesman who shared the letter with The Huffington Post.

In it, Exxon Mobil’s manager of environmental policy and planning, Peter Trelenberg, said that the U.S. is “well positioned to compete within the framework of the Paris Agreement.” Trelenberg argued that the agreement would also expand the country’s use of natural gas, which he says is the “cleanest-burning and least carbon-intensive fossil fuel.”

The letter also argued that the challenge to combat climate change could lead to technological advances and the U.S. should keep policies in place that would support those advances.

The Exxon Mobil official added: “It is prudent that the United States remain a party to the Paris Agreement to ensure a level playing field, so that global energy markets remain as free and competitive as possible.”

http://www.huffingtonpost.com/entry/exxon-mobil-trump-administration-paris-climate-accord_us_58dc412ae4b05eae031d0199
2017-04-02, 19:45
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Ondahamstern skrev

Valet är om 4 år, hon kommer inte att ställa upp och om hon gör det så lär hon inte bli kandidat, så att du tycker att något som kanske sker om 4 år är relevant just nu är intressant, varför fokusera på Clinton?

Kan det vara för att du känner att det är för mycket fokus på Trump och även hur Exxon Mobiles nu har gått utmed att Trump inte bör riva Parisavtalet?

Som vanligt babblar du om sådant som du inte vet något om. Men jag förstår att du gör allt för att skydda din idol.
2017-04-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Kan det vara för att du känner att det är för mycket fokus på Trump och även hur Exxon Mobil nu har gått utmed att Trump inte bör riva Parisavtalet?

http://www.huffingtonpost.com/entry/exxon-mobil-trump-administration-paris-climate-accord_us_58dc412ae4b05eae031d0199

Varför skulle hon inte ställa upp i valet 2020?
2017-04-02, 20:08
Medlem
Jag tycker den viktigaste frågan när det gäller Trump har blivit bortglömd.
Som en man av folket måste han få spela mycket golf.
Hur ska han hinna spela golf och twittra, när journalister och politiker ideligen stör honom med alla möjliga saker.
2017-04-02, 20:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Varför skulle hon inte ställa upp i valet 2020?

Åldern, hon kommer att vara på tok för gammal för att orka med ett helt presidentrace speciellt om det är mot Trump igen, sedan så måste hon orka med minst 4 extremt tunga år då presidentposten är så långt ifrån en dans på rosor man kan komma.

Jag är rätt säker på att hon inte kommer att bli en kandidat 2020 och jag är väldigt säker på att hon inte kommer att vara den enda som ställer upp från demokraterna.

Citat:
Som vanligt babblar du om sådant som du inte vet något om. Men jag förstår att du gör allt för att skydda din idol.

Desto mer du tramsar desto mindre trovärdig blir du, du klarar inte ens av att ge ett vettigt svar på min fråga.

Varför är hon relevant?

Att hon år 2017 säger att hon skulle vilja ha en revansch om 4 år säger inte att hon faktiskt ställer upp 2020.

Så återigen, varför fokuserar du på henne?

Att du sedan säger att Exxon Mobil inte vill se Trump riva Paris Avtalet är för att skydda Hillary Clinton som du verkar så kär i...Gör dig bara till en narr.
2017-04-02, 20:10
Medlem
Lite funderingar från Bernie Sanders facebooksida,

"Amidst the endless flow of disinformation coming from the White House, let us not forget there are still many unanswered questions surrounding Trump's, his campaign's and his administration's ties to Russia.
1) Did the Trump campaign collude with Russia to win the election?
2) Is Trump susceptible to blackmail from Russia?
3) How can we go forward in sharing intelligence information with our allies if they are unsure as to the security of this intelligence?
4) How far does the relationship between Trump and Russia go?
5) What's the real reason Trump won't release his tax returns? Does he have financial ties to Russia that he does not want to reveal?
The American people are entitled to answers."
2017-04-02, 20:14
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Ondahamstern skrev

Desto mer du tramsar desto mindre trovärdig blir du, du klarar inte ens av att ge ett vettigt svar på min fråga.

Varför är hon relevant?

Att hon år 2017 säger att hon skulle vilja ha en revansch om 4 år säger inte att hon faktiskt ställer upp 2020.

Så återigen, varför fokuserar du på henne?

Att du sedan säger att Exxon Mobil inte vill se Trump riva Paris Avtalet är för att skydda Hillary Clinton som du verkar så kär i...Gör dig bara till en narr.

Var har jag sagt det? Du är uppenbarligen totalt sinnessjuk. Det jag sa var att du inte har en aning om Häxan ställer upp 2020, hon är ett år yngre än President Donald Trump.
2017-04-02, 20:21
Medlem
ABC news:

President Donald Trump brought Sen. Rand Paul to his Virginia golf course on Sunday, where the two planned to discuss health care as they hit the fairways.

Intressant Trump verkar inte ha gett upp hoppet.

Tror Trump skiter i själva sjukvården men han behöver pengar till skattesänkningarna.

Vi får se om han lyckas sy ihop det här.
2017-04-02, 20:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Var har jag sagt det? Du är uppenbarligen totalt sinnessjuk. Det jag sa var att du inte har en aning om Häxan ställer upp 2020, hon är ett år yngre än President Donald Trump.

Du har inte en aning om hon ställer upp heller, jag utgår endast från att hon är ett år yngre än honom, lägg till att valet är 2020 och att hon har misslyckats två gånger ovanpå varandra, hon förlorade mot Obama och nu förlorade hon mot Trump.

Att du fantiserar om att Clinton ska ställa upp 2020 visar mer på att du hoppas och drömmer om det än någonting annat.

Det är rakt av patetiskt att du väljer att fokusera på Clinton när hon klart och tydligt inte är relevant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in