Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
Du förstår själv att dina fantasier om Trumps krig mot GOP bara kan sluta på ett sätt. I vanliga fall verkar du vara på Trumps sida men på senare tid känns det mer och mer som du vill ha bort honom.
Du hittar på. Jag har alltså alltid varit missnöjd och fortfarande är över att Trump inte vågat gå
hårt emot GOP. Det gör han fortfarande inte. Men jag hoppas att GOP/something tvingar honom att göra det. Det finns flera indikationer att det så småningom börjar ske.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
James Clapper är inne lite på samma spår. Han sa följde efter han lyssnade på Trumps "tal" igår.
Fast man har haft liknande "analyser" även under rörelsen - 'Trump gör det bara för skojs och för something-something skull,
nu ryker han!!!!!!!!'.
Booooring!
Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Inget nytt i sammanhanget alltså. Cirkus Trump fortsätter sin roadshow, Nevada nästa.
Jag håller med. Trump är Trump, har alltid varit och kommer alltid att vara Trump.
1 Han gömmer inte vem han är.
2 Han kommer inte att ändras.
3 Det blir aldrig något
riktigt "pivot".
Jag förstår varför MSM håller på och "förvånas" varje gång (speciellt när han "höll sig" till manuset dagen innan) - det ger helt enkelt clicks - men varför vanligt folk gör det (här på flashback är
zergush nog det bäste exemplet) är bortom min förståelse.
Gilla eller ogilla - ok, men förvånas?