Citat:
Tack för ett svar som inte gav mig hjärnblödning som innehållet i tidigare svar i den här tråden.Men svaret är alltså igen: "Dont Mention George Soros"
Citat:
Risk för urspårad tråd - ptja, kanske, det tog nog under en minut från jag skickat RP på OT i tråden till den sammanfogades med i George Soros-tråden så den fick inte direkt nån chans.
Citat:
Trådstarten var spretig för att inte spåra ur och istället ska Soros namn och inblandning inte nämnas i tråden utan i stora sammanfogade tråden om George Soros. Personligen tycker jag det låter mer spretigt, och det tar ifrån en del av diskussionen av vad som sker i USA då det Soros inblandning såklart har betydelse och att inte nämna det på hög risk för mycket OT ..
🤔 - Hm.
Efter att funderat på det så låter de inget bra. Närmast lite slapp inställning till hela mod-uppgiften - speciellt då ni engagemanget i hålla tråden ren från 0.03 var uppenbarligen väldigt begränsad baserat på den snabba sammanslagningen direkt en skickad RP.
Jag tycker det låter som ännu en hitte-på-regel ärligt talat.
Om jag får ta ett en barnslig liknelse: Valfri Person finansierar ett bombdåd i Vladivostok.
Ska man splitta upp diskussionen i två trådar då också, där diskussioner om Vafri Person tas i dennes sammanfogade tråd och bombdådet i en egen, i förebyggande syfte?
Det handlar inte bara om denna tråden, som väl är effektivt dödad nu vilket är synd för det är ett intressant ämne speciellt för Flashback (diskussioner på svenska) men även ev. framtida trådar inte ska gå samma öde till mötes.
Det är precis vad vi diskuterar så de får du "lämna därhan" i annan tråd.