Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-13, 22:07
  #1
Medlem
santacls avatar
Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=OG_zb8VZPMA

Imdb - http://www.imdb.com/title/tt5011816/

Alla 10 avsnitt ute idag på Amazon.

A con man (Giovanni Ribisi) on the run from a vicious gangster takes cover from his past by assuming the identity of his prison cellmate, Pete, "reuniting" with Pete's estranged family, a colorful, dysfunctional group that threatens to drag him into a world just as dangerous as the one he's trying to escape - and, just maybe, give him a taste of the loving family he's never had.
Citera
2017-01-15, 21:11
  #2
Medlem
LilaFlaskas avatar
Sett två avsnitt och kommer fortsätta kolla på denna. Bra serie.
Citera
2017-01-20, 15:21
  #3
Medlem
santacls avatar
http://screencrush.com/amazon-sneaky...son-2-renewed/

Amazon’s ‘Sneaky Pete’ Cons its Way Into Season 2

Amazon confirmed that Sneaky Pete will return for a second season, having become the video service’s second most streamed original scripted series on opening day, just behind The Man in the High Castle. The series was co-created and executive produced by (don’t forget starring) Bryan Cranston, with Justified boss Graham Yost leading as showrunner.
Citera
2017-02-18, 20:22
  #4
Medlem
Har sett säsong 1 klart nu och denna serien vad helt okej, väntar på säsong 2 nu men den verkar inte sändas förrän 2018.
Citera
2018-03-09, 22:07
  #5
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Har sett säsong 1 klart nu och denna serien vad helt okej, väntar på säsong 2 nu men den verkar inte sändas förrän 2018.

Jaha, nu nästan exakt ett år senare (som du sa) så har säsong 2 kommit ut med 10 nya avsnitt!
Citera
2018-03-09, 22:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Jaha, nu nästan exakt ett år senare (som du sa) så har säsong 2 kommit ut med 10 nya avsnitt!

Jag såg det också idag.
Har du sett någon avsnitt från säsong 2 och om vad tyckte du?
Citera
2018-03-09, 22:39
  #7
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Jag såg det också idag.
Har du sett någon avsnitt från säsong 2 och om vad tyckte du?

Nej inte ännu, jag håller på att beta av dom sista avsnitten med nya 'Jessica Jones',
och fråga mig inte varför för det är inte särskilt bra..
Du eller nån annan hinner säker före, så först ut får recensera lite om sitt tycke.
Citera
2018-03-09, 22:43
  #8
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Nej inte ännu, jag håller på att beta av dom sista avsnitten med nya 'Jessica Jones',
och fråga mig inte varför för det är inte särskilt bra..
Du eller nån annan hinner säker före, så först ut får recensera lite om sitt tycke.

Hur va säsong 1 då ? Själv såg jag bara ett avsnitt sen har den legat och samlat damm ja i snart ett år på hårddisken.
Citera
2018-03-09, 23:11
  #9
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Hur va säsong 1 då ? Själv såg jag bara ett avsnitt sen har den legat och samlat damm ja i snart ett år på hårddisken.

Ja det kom väl bara ut en pilot först Aug 2015 och sen så fortsatte inte säsongen förrän i Jan 2017.
Ärligt talat så kommer jag inte ihåg om jag har sett hela 1.a säsongen, jag kan se att jag har givit den en 7.a på mitt IMDb konto iallafall.. Jag får gå tillbaka sen och kolla upp. Såg att nån hade startat en tråd runt tidpunkten piloten kom ut typ 1½ år innan denna tråd, men vi fortsätter väl här.
Många shower men mindre tid..
Citera
2022-08-02, 21:04
  #10
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Har börjat återkollat denna serie, kommer inte ihåg ett smack (vilket är bra!).
Bra serie att kolla på under ledigheten.
Citera
2022-08-03, 09:53
  #11
Medlem
XtraXs avatar
Börjat kolla efter att ha läst tråden. Verkar riktigt bra. Giovanni Ribisi ser inte ut att ha åldrats en dag sedan Rädda menige Ryan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback