2017-01-13, 22:07
Medlem
santacls avatar
Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=OG_zb8VZPMA

Imdb - http://www.imdb.com/title/tt5011816/

Alla 10 avsnitt ute idag p Amazon.

A con man (Giovanni Ribisi) on the run from a vicious gangster takes cover from his past by assuming the identity of his prison cellmate, Pete, "reuniting" with Pete's estranged family, a colorful, dysfunctional group that threatens to drag him into a world just as dangerous as the one he's trying to escape - and, just maybe, give him a taste of the loving family he's never had.
Citera
2017-01-15, 21:11
Medlem
LilaFlaskas avatar
Sett tv avsnitt och kommer fortstta kolla p denna. Bra serie.
Citera
2017-01-20, 15:21
Medlem
santacls avatar
http://screencrush.com/amazon-sneaky...son-2-renewed/

Amazons Sneaky Pete Cons its Way Into Season 2

Amazon confirmed that Sneaky Pete will return for a second season, having become the video services second most streamed original scripted series on opening day, just behind The Man in the High Castle. The series was co-created and executive produced by (dont forget starring) Bryan Cranston, with Justified boss Graham Yost leading as showrunner.
Citera
2017-02-18, 20:22
Medlem
Har sett ssong 1 klart nu och denna serien vad helt okej, vntar p ssong 2 nu men den verkar inte sndas frrn 2018.
Citera
2018-03-09, 22:07
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Har sett ssong 1 klart nu och denna serien vad helt okej, vntar p ssong 2 nu men den verkar inte sndas frrn 2018.

Jaha, nu nstan exakt ett r senare (som du sa) s har ssong 2 kommit ut med 10 nya avsnitt!
Citera
2018-03-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Jaha, nu nstan exakt ett r senare (som du sa) s har ssong 2 kommit ut med 10 nya avsnitt!

Jag sg det ocks idag.
Har du sett ngon avsnitt frn ssong 2 och om vad tyckte du?
Citera
2018-03-09, 22:39
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Jag sg det ocks idag.
Har du sett ngon avsnitt frn ssong 2 och om vad tyckte du?

Nej inte nnu, jag hller p att beta av dom sista avsnitten med nya 'Jessica Jones',
och frga mig inte varfr fr det r inte srskilt bra..
Du eller nn annan hinner sker fre, s frst ut fr recensera lite om sitt tycke.
Citera
2018-03-09, 22:43
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Nej inte nnu, jag hller p att beta av dom sista avsnitten med nya 'Jessica Jones',
och frga mig inte varfr fr det r inte srskilt bra..
Du eller nn annan hinner sker fre, s frst ut fr recensera lite om sitt tycke.

Hur va ssong 1 d ? Sjlv sg jag bara ett avsnitt sen har den legat och samlat damm ja i snart ett r p hrddisken.
Citera
2018-03-09, 23:11
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Hur va ssong 1 d ? Sjlv sg jag bara ett avsnitt sen har den legat och samlat damm ja i snart ett r p hrddisken.

Ja det kom vl bara ut en pilot frst Aug 2015 och sen s fortsatte inte ssongen frrn i Jan 2017.
rligt talat s kommer jag inte ihg om jag har sett hela 1.a ssongen, jag kan se att jag har givit den en 7.a p mitt IMDb konto iallafall.. Jag fr g tillbaka sen och kolla upp. Sg att nn hade startat en trd runt tidpunkten piloten kom ut typ 1 r innan denna trd, men vi fortstter vl hr.
Mnga shower men mindre tid..
Citera
2022-08-02, 21:04
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Har brjat terkollat denna serie, kommer inte ihg ett smack (vilket r bra!).
Bra serie att kolla p under ledigheten.
Citera
2022-08-03, 09:53
Medlem
XtraXs avatar
Brjat kolla efter att ha lst trden. Verkar riktigt bra. Giovanni Ribisi ser inte ut att ha ldrats en dag sedan Rdda menige Ryan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in