Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Ja det vore ju kul att testa...
Träffat min polare, jag hade fel på ett landskap. Det var i Ockelbo som tillhör Gästrikland och inte Hälsingland han ätit björnstek, det är ett konstgalleri där också, kan väl inte vara så svårt att hitta men han mindes inte namnet på stället..