2017-09-12, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Mer troligen Fitness 24 Seven

Sträng 18-årsgräns på det gymmet, är helt uteslutet att Ahmed skulle ha gymmat där. Mer troligt att han tränat på ex Friskis och Svettis eller nån idrottsförening.
Citera
2018-01-10, 00:01
Medlem
Fortfarande ingen som vet vem som är misstänkt eller har varit misstänkt för det här mystiska mordet? Har hört en del rykten om att han ska varit med någon tjej. Stämmer det?
Citera
2018-01-10, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Fortfarande ingen som vet vem som är misstänkt eller har varit misstänkt för det här mystiska mordet? Har hört en del rykten om att han ska varit med någon tjej. Stämmer det?
Nej.

Läs utredningen om mordförsöker på M ii malmö 29/3 vars bror mördades 3v tidigare. För att sammanfatta:

Ahm3d abdulaz1z ska ha skjutit(?) Mot ahm3d jaw4d
Ahme3d jaw4d har bett en vän, m0mme o be sin vän, m3ysam att sälja sin vän, ahm3d abdulaziz (som försökt döda ahm3d jawad)
Detta ville inte meys4m utan han gick till ahm3d abdulaziz i påtalade för honom att folk var ute efter honom och bäst är o dra härifrån..
Planen skulle endå sättas ii verk och denna ahm3d abdulaziz skulle dödas. Aktuell dag, 12jan stiger 16 åringen Ahm3d oba1d av bussen. Sorgligt nog har han samma jacka på sig som ahm3d abdulaziz, nerdragen mössa, samma längd samma område och skjuts av misstag för att vara ahm3d abdulaziz. Det bekräftas sedan att ahm3d abdulaziz var en av dem första på plats när obaid sköts. Alltså befann dem sig även på samma ställe.

Ahm3d abdulaziz ringde runt och ville veta vem som vill döda honom. Rycktet når fram till m0mme och ahm3d jaw4d att mays3m berättat vad dom planerar. Därför går m0mme med på att sälja mays3m som är hans bästa barndomsvän eftersom han berättade för ahm3d abdulaziz. Och, deras order sattes i verk. Han lurades av hans bästa vän, o sköts med flera skott o överlevde tack före skyddsväst. Dagen efter mördades även ahm3d abdulaziz iallafall.

Allt detta återberättas ii FUP, då mays3m talar ut om att hans vän sålde honom.
Citera
2018-01-10, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nej.

Läs utredningen om mordförsöker på M ii malmö 29/3 vars bror mördades 3v tidigare. För att sammanfatta:

Ahm3d abdulaz1z ska ha skjutit(?) Mot ahm3d jaw4d
Ahme3d jaw4d har bett en vän, m0mme o be sin vän, m3ysam att sälja sin vän, ahm3d abdulaziz (som försökt döda ahm3d jawad)
Detta ville inte meys4m utan han gick till ahm3d abdulaziz i påtalade för honom att folk var ute efter honom och bäst är o dra härifrån..
Planen skulle endå sättas ii verk och denna ahm3d abdulaziz skulle dödas. Aktuell dag, 12jan stiger 16 åringen Ahm3d oba1d av bussen. Sorgligt nog har han samma jacka på sig som ahm3d abdulaziz, nerdragen mössa, samma längd samma område och skjuts av misstag för att vara ahm3d abdulaziz. Det bekräftas sedan att ahm3d abdulaziz var en av dem första på plats när obaid sköts. Alltså befann dem sig även på samma ställe.

Ahm3d abdulaziz ringde runt och ville veta vem som vill döda honom. Rycktet når fram till m0mme och ahm3d jaw4d att mays3m berättat vad dom planerar. Därför går m0mme med på att sälja mays3m som är hans bästa barndomsvän eftersom han berättade för ahm3d abdulaziz. Och, deras order sattes i verk. Han lurades av hans bästa vän, o sköts med flera skott o överlevde tack före skyddsväst. Dagen efter mördades även ahm3d abdulaziz iallafall.

Allt detta återberättas ii FUP, då mays3m talar ut om att hans vän sålde honom.

Tidigare i denna tråd finns bilder där meysems lillebror skrivit ungefär att han ska "fylla munnen med automatkarbin" på de som spred runt bilden på 16-årige Ahmed. Lite ironiskt att storebrodern försökte rädda själva fotografen.
Citera
2018-01-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Tidigare i denna tråd finns bilder där meysems lillebror skrivit ungefär att han ska "fylla munnen med automatkarbin" på de som spred runt bilden på 16-årige Ahmed. Lite ironiskt att storebrodern försökte rädda själva fotografen.
Oj, är det sant?
Ja det inlägget minns jag skrevs på en om jag inte minns fel.
Citera
2018-01-10, 16:40
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Oj, är det sant?
Ja det inlägget minns jag skrevs på en om jag inte minns fel.

Det finns i FUPen om M*ysem också, där han berättar att det Leo Mor*s keps/luva som de fick med sig efter ett bråk, och som *kr*m sedan la ut den där bilden på de. De hade väl spottat på den också om jag minns rätt.
Citera
2018-01-10, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det finns i FUPen om M*ysem också, där han berättar att det Leo Mor*s keps/luva som de fick med sig efter ett bråk, och som *kr*m sedan la ut den där bilden på de. De hade väl spottat på den också om jag minns rätt.

Inte den bilden jag snackar om.
Det jag menar var screenshot med kommentarer från en minnesgrupp till 16-årige Ahmed.

Har inget med kepsen att göra!
Citera
2018-01-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703

Se citatet nedan

Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Ja, det gör vi, kort efter mordet publicerar någon bilden på Snapchat. Bilden delas sedan bland de unga i Malmö, varav nära och vänner till Ahmed tar screenshots och fortsätter dela bilden. Det förekommer bl.a. diskussioner på Facebook om vem eller vilka som har sett och delat bilden, även hot förekommer på Facebook.

"Jag kommer fylla er mun med en automatkarbin"
Citera
2018-01-10, 17:41
Medlem
judenhetens avatar
Citat:

Vart finns den FUPen?
Citera
2018-01-10, 17:45
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Vart finns den FUPen?

Den finns i slutet av tråden om mordförsöket på M*ysem. Sök på "fup" i den tråden så borde du hitta den. Om inte så säg till igen.
Citera
2018-01-10, 17:53
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Den finns i slutet av tråden om mordförsöket på M*ysem. Sök på "fup" i den tråden så borde du hitta den. Om inte så säg till igen.

Kan du inte bara länka tråd/inlägg?
Citera
2018-01-10, 18:45
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Kan du inte bara länka tråd/inlägg?
https://minfil.org/t4l9u6dcb1/Malm__TR_B3107-17_Aktbil_81.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera