Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-10, 18:58
  #4513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Tidigare i denna tråd finns bilder där meysems lillebror skrivit ungefär att han ska "fylla munnen med automatkarbin" på de som spred runt bilden på 16-årige Ahmed. Lite ironiskt att storebrodern försökte rädda själva fotografen.

Är detta också M@ysams bror? För denna person lever såvitt jag vet. Prince sultan tror jag han kallar sig.
Citera
2018-01-10, 19:00
  #4514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det finns i FUPen om M*ysem också, där han berättar att det Leo Mor*s keps/luva som de fick med sig efter ett bråk, och som *kr*m sedan la ut den där bilden på de. De hade väl spottat på den också om jag minns rätt.

Vem är denna Leo Mor*, är han känd i Malmös undre värld, och är han med M*kkys gäng? Aldrig hört talas som han förrän FUPen med M*ys*m.
Citera
2018-01-10, 19:01
  #4515
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Är detta också M@ysams bror? För denna person lever såvitt jag vet. Prince sultan tror jag han kallar sig.

Jag tänkte också fråga det, jag har antecknat sedan tidigare att det är så men jag minns inte var jag hittat det någonstans (det var i tråden om mordet på *bdul*ziz).
Citera
2018-01-10, 19:03
  #4516
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Vem är denna Leo Mor*, är han känd i Malmös undre värld, och är han med M*kkys gäng? Aldrig hört talas som han förrän FUPen med M*ys*m.

Jag har hört talas om honom men första gången är nog i tråden om mordet på *bdul*ziz. Han har en bror som heter M*uricio.

EDIT: Men att han har en brorsa vet du ju redan om du läst FUP, det var mer info till övriga som läser tråden.
__________________
Senast redigerad av Mapping 2018-01-10 kl. 19:06.
Citera
2018-01-10, 19:13
  #4517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag har hört talas om honom men första gången är nog i tråden om mordet på *bdul*ziz. Han har en bror som heter M*uricio.

EDIT: Men att han har en brorsa vet du ju redan om du läst FUP, det var mer info till övriga som läser tråden.

Vid lite undersökning på nätet fick jag fram en snubbe som hette Leon*rdo Mor*. A=*. Ser ut som han kan va den rätta. Om jag inte har helt fel så kan det även vara Nerm*n han har på bild.

Kan detta vara en av Nerm*ins tidigare springpojkar? Alla dessa grupperingar är huller om buller..

Edit : Har bara hunnit läsa sammanfattningar av FUPen än så länge..
Citera
2018-01-10, 19:16
  #4518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag tänkte också fråga det, jag har antecknat sedan tidigare att det är så men jag minns inte var jag hittat det någonstans (det var i tråden om mordet på *bdul*ziz).

Vet bara att M*ys*m har ännu en yngre broder förutom *kram, därför jag blev undrande. För de finns ju vissa likheter mellan dem!

Men alla säljer varandra så blir konplicerat som fan..
Citera
2018-01-10, 19:31
  #4519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Vet bara att M*ys*m har ännu en yngre broder förutom *kram, därför jag blev undrande. För de finns ju vissa likheter mellan dem!

Men alla säljer varandra så blir konplicerat som fan..

Det är den levande lillebrodern som kommenterat detta. På hans profil kan man även se att han även skrivit allah yerhamo för fotografen Abdulaziz, väldigt konstigt då hela Malmö visste vem som tog bilden redan innan han blev ihälskjuten (ramels väg).

I meysem fupen nämns även M*grabi bröderna som varit aktuella i Obaid fallet.
Citera
2018-01-10, 19:32
  #4520
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Vid lite undersökning på nätet fick jag fram en snubbe som hette Leon*rdo Mor*. A=*. Ser ut som han kan va den rätta. Om jag inte har helt fel så kan det även vara Nerm*n han har på bild.

Kan detta vara en av Nerm*ins tidigare springpojkar? Alla dessa grupperingar är huller om buller..

Edit : Har bara hunnit läsa sammanfattningar av FUPen än så länge..

Leo=Leonardo, det är helt rätt. Det är lite rörigt allt det här, men jag tänker såhär: N*kola Grub*s*c (*=i), som var en av Nermins närmaste är lierad med Mekky (och är därmed alltså inte lierad med Seved vad jag vet), det ser man bland annat i FUPen där N*kola, M*kky och A2 är inblandad i ett bråk med M*ysem. Min tolkning är att Leo hamnar på samma sida som övriga som är eller varit lierad med N*rmin.
Citera
2018-01-10, 19:34
  #4521
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Det är den levande lillebrodern som kommenterat detta. På hans profil kan man även se att han även skrivit allah yerhamo för fotografen Abdulaziz, väldigt konstigt då hela Malmö visste vem som tog bilden redan innan han blev ihälskjuten (ramels väg).

I meysem fupen nämns även M*grabi bröderna som varit aktuella i Obaid fallet.

Har du koll på bevis för att det är Prince Sultan som faktiskt är lillebror i den familjen? Minns som sagt inte var jag sett det. Det förvånar mig otroligt mycket att han gått helt fri efter den bilden han publicerade faktiskt, om det nu är han som är bror till A och M.
Citera
2018-01-10, 19:44
  #4522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Det är den levande lillebrodern som kommenterat detta. På hans profil kan man även se att han även skrivit allah yerhamo för fotografen Abdulaziz, väldigt konstigt då hela Malmö visste vem som tog bilden redan innan han blev ihälskjuten (ramels väg).

I meysem fupen nämns även M*grabi bröderna som varit aktuella i Obaid fallet.

Så låter som att även prins Sultan valde att sälja ut, abdulaziz. Med andra ord verkar det bara varit M*ys*m som försökt varna honom 🤔.



Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Leo=Leonardo, det är helt rätt. Det är lite rörigt allt det här, men jag tänker såhär: N*kola Grub*s*c (*=i), som var en av Nermins närmaste är lierad med Mekky (och är därmed alltså inte lierad med Seved vad jag vet), det ser man bland annat i FUPen där N*kola, M*kky och A2 är inblandad i ett bråk med M*ysem. Min tolkning är att Leo hamnar på samma sida som övriga som är eller varit lierad med N*rmin.

Ja detta är en jävla röra.
Men denna N*kola har inga problem med M*kkys gamla vänner Om*r el och *l suedi som var anhållna för mordet på Nerm*n?
Så då återstår R*mi El från krokan, och M*ys*m. Det är med andra ord bara dessa som går emot resten?🤔.
__________________
Senast redigerad av shaaah 2018-01-10 kl. 19:52.
Citera
2018-01-10, 20:26
  #4523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Har du koll på bevis för att det är Prince Sultan som faktiskt är lillebror i den familjen? Minns som sagt inte var jag sett det. Det förvånar mig otroligt mycket att han gått helt fri efter den bilden han publicerade faktiskt, om det nu är han som är bror till A och M.

Prinssultangrabben har inte publicerat någon bild utan hotat de som sprider bilden genom kommentarer i en facebook grupp.
Det är den nu döde Abdulaziz Ahmed som är fotografen till bilden på den ihjälskjutne 16-åringen

Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Så låter som att även prins Sultan valde att sälja ut, abdulaziz. Med andra ord verkar det bara varit M*ys*m som försökt varna honom 🤔.


Ja detta är en jävla röra.
Men denna N*kola har inga problem med M*kkys gamla vänner Om*r el och *l suedi som var anhållna för mordet på Nerm*n?
Så då återstår R*mi El från krokan, och M*ys*m. Det är med andra ord bara dessa som går emot resten?🤔.

Prinssultanen har vad jag vet inte sålt ut honom utan skrivit kommentar på nån bild allah yerhamo (arabiska motsvarigheten till R.I.P) ahmed abdulaziz med en massa hjärtan.
Citera
2018-07-19, 22:57
  #4524
Medlem
Är den tungt kriminella araben Ahmad El-moghrabi ute ur fängelset nu?

Jag har läst att mamman som Ahmad El-moghrabi körde på, har kraftiga bestående hjärnskador, förlorat talförmågan och även förlorat ett ben.

Hur gick det för spädbarnet som också blev påkört av den kriminella araben Ahmad El-moghrabi?

Efter sådana här brott borde SD få rekordstöd...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback