Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Hans familj berättade om vad deras döde son hade för drömmar. Det diskuteras mer livligt om hans betyg än om mordet.. lägg fokus på rätt grejer. Sen kan man bli läkare om man vill även om man gpr ut med E/F? Finns ngt hör i sverige som heter;
- "läsa upp betygen"
- "högskoleprovet"

Helt rätt- har du -dessutom kan läkare gå den långa vägen man kan utbilda sig till sjuksköterska först- och sedan fortsätta till läkarlinjen.
Dåliga betyg i grundskolan hade jag själv och jag har fixat min utbildning, högre studier.
Tänker att på hans förra skola var det mycket busliv- och offret kämpade på.
Bra föräldrarna backar upp-och hjälper sitt barn - så är det fullt möjligt att offret visst kunnat sluta som läkare, så klart.Jag vet.