2017-02-06, 10:38
  #4333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugballe
Klart de gör! De va hans familj som gjorde hans betyg relevanta genom att påstå han skulle bli läkare!
Hans familj berättade om vad deras döde son hade för drömmar. Det diskuteras mer livligt om hans betyg än om mordet.. lägg fokus på rätt grejer. Sen kan man bli läkare om man vill även om man gpr ut med E/F? Finns ngt hör i sverige som heter;
- "läsa upp betygen"
- "högskoleprovet"

Citera
2017-02-06, 17:59
  #4334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hans familj berättade om vad deras döde son hade för drömmar. Det diskuteras mer livligt om hans betyg än om mordet.. lägg fokus på rätt grejer. Sen kan man bli läkare om man vill även om man gpr ut med E/F? Finns ngt hör i sverige som heter;
- "läsa upp betygen"
- "högskoleprovet"

Helt rätt- har du -dessutom kan läkare gå den långa vägen man kan utbilda sig till sjuksköterska först- och sedan fortsätta till läkarlinjen.
Dåliga betyg i grundskolan hade jag själv och jag har fixat min utbildning, högre studier.
Tänker att på hans förra skola var det mycket busliv- och offret kämpade på.
Bra föräldrarna backar upp-och hjälper sitt barn - så är det fullt möjligt att offret visst kunnat sluta som läkare, så klart.Jag vet.
Citera
2017-02-07, 14:45
  #4335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Då undrar man onekligen varför polisen går ut med att Oabid "inte har någon koppling" till kriminalitet. Är det alltför svårt för dem att inse att agera vittne mot kriminella ÄR en koppling?

Jag tror de menar på att han inte själv är kriminell och därför har han inga sådana kopplingar.
Om jag varit vittne i ett trafikbrott så skulle ingen hävda att jag har kriminella kopplingar.
Citera
2017-02-07, 19:35
  #4336
Medlem
Något nytt som framkommit? Rykte , spekulation... något?
Citera
2017-02-08, 17:35
  #4337
Medlem
barnets avatar
Kan GM vara den samme som sköt snöskottaren i Malmö idag? Tillsynes oprovocerat och en ung GM.
Citera
2017-02-08, 17:37
  #4338
Medlem
tror inte media säger. han var kriminell det vet hela hams familj. han gömde droger åt krimminella
Citera
2017-02-08, 17:48
  #4339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Kan GM vara den samme som sköt snöskottaren i Malmö idag? Tillsynes oprovocerat och en ung GM.

Man kan ju alltid hoppas att det är en liten skara som springer runt med vapen men tyvärr har Malmö med dess menainvandrare blivit en krutdurk. Malmö må vara svensk pga landmassan men när det gäller befolkningen så är Malmö inte svenskt längre. Inga lagar följs och kriget de flydde har de tagit med sig hit. Så att detta skulle vara samma GM är väl inte troligt. Sörjer Sverige
Citera
2017-02-08, 21:22
  #4340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mildasvensken
tror inte media säger. han var kriminell det vet hela hams familj. han gömde droger åt krimminella

Har du något belägg för det eller är det bara spekulationer?
Citera
2017-02-09, 12:42
  #4341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mildasvensken
tror inte media säger. han var kriminell det vet hela hams familj. han gömde droger åt krimminella
Har du en källa på de eller det säger du för han är invandrare?
Citera
2017-02-10, 00:28
  #4342
Medlem
Ännu ett olöst mord på polisens meritlista.
Citera
2017-02-12, 19:48
  #4343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
Något nytt som framkommit? Rykte , spekulation... något?

Jag hörde ett rykte/spekulation om att han ska ha våldtagit en tjej och isåfall är detta en payback?
Själv trodde jag att gymväskan som man inte hittade var en drogväska/vapen och GM visste detta och snodde den.
Citera
2017-02-12, 20:35
  #4344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Helt rätt- har du -dessutom kan läkare gå den långa vägen man kan utbilda sig till sjuksköterska först- och sedan fortsätta till läkarlinjen.
Dåliga betyg i grundskolan hade jag själv och jag har fixat min utbildning, högre studier.
Tänker att på hans förra skola var det mycket busliv- och offret kämpade på.
Bra föräldrarna backar upp-och hjälper sitt barn - så är det fullt möjligt att offret visst kunnat sluta som läkare, så klart.Jag vet.


Inte för att vara sån, men du vet uppenbarligen inte.
Du får ingen VIP-biljett till läkarlinjen för att du läst sjuksköterska först. Dessa är klassade som helt två olika utbildningar och yrken. Du kan inte gå "långa vägen" och först läsa SSK och sen läkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in