2017-01-21, 20:28
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastakablar
Blir trött på att läsa att ni skriver så mycket skit om en död person som var helt oskyldig så därför säger jag nu sanningen. Detta var ett hedersmord. Mer än så behöver ni inte veta, grabben är 16 år och hade hela livet framför sig och ni sitter och skriver sånt?. Längtar till nån utav era barn får sitt huvud fullt utav bly, för precis så oskyldiga dom är så var Ahmed också det. Så ni som inte vet ett skit, sluta hitta på en massa för ni framstår bara som efterblivna idioter
Vad är det som säger att inte även du hittar på en massa skit. Välkommen tillbaka med detaljerad fakta.
Citera
2017-01-21, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
http://www.nyhetsverket.se/nyhet/24947/Kattm%C3%B6rdaren-avsl%C3%B6jad-Tack-vare-Flashbacksgr%C3%A4varna
Jag är övertygad om att inlägg på Flashback hjälpt polisen framåt i olika utredningar också.

fb är polisens enda utredare idag!
Citera
2017-01-21, 20:30
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Blir trött på att läsa att ni skriver så mycket skit om en död person som var helt oskyldig så därför säger jag nu sanningen. Detta var ett hedersmord. Mer än så behöver ni inte veta, grabben är 16 år och hade hela livet framför sig och ni sitter och skriver sånt?. Längtar till nån utav era barn får sitt huvud fullt utav bly, för precis så oskyldiga dom är så var Ahmed också det. Så ni som inte vet ett skit, sluta hitta på en massa för ni framstår bara som efterblivna idioter
Hedersmord, det har varit uppe innan. Vill du förklara på vilket sätt?
Citera
2017-01-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Lägg ner ditt skitsnack, en ung kille är mördad och det är fördjävligt. Men en förändring har förhoppningsvis börjat ske.

Japp. Stora förändringar.

http://www.sydsvenskan.se/2017-01-21/en-person-skjuten-pa-munkhattegatan-i-malmo
Citera
2017-01-21, 21:21
Medlem
Citat:
Hoppas bara att du bidrar med information till polisen så att mördarna blir fast.
Det är hemskt för flickan. Hoppas hon finns kvar här i landet.
Citera
2017-01-21, 21:25
Medlem
Liiitens avatar
Citat:

Du säger alltså att detta är ett hedersmord, vilket redan varit på tapeten här sedan länge..
Så när vi nu återigen snackar om hedersmord så kan vi också ta upp den faktor att vi snackar om Rosengård och dess klientels önskan om kalifat och sharialagar etc och som ett brev på posten kommer nu någon att skrika RASIST eller liknande, för att se sanningen och verkligheten får man ju inte göra i Sverige idag utan att bli stämplad med diverse bullshit på löpande band.
Sen att de som vet vem mördaren är väljer att hålla käften för att dom är rädda visar ju än en gång vilket sjukt paralellt samhälle dom har byggt upp i Rosengård och på andra platser i landet och när konsekvenserna av detta visar sig på detta sättet som i Ahmeds och många andra fall så väljer folket att gnälla på regeringen? Oviljan att flytta till andra städer i Sverige för trygghetens skull tillsammans med oviljan att samarbeta med polisen och att jaga uppmärksamhet i tidningar säger en hel del.

Så...jag undrar jag, vilka är det som egentligen framstår som fullständigt efterblivna idioter egentligen?
Citera
2017-01-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantofflan
Japp. Stora förändringar.

http://www.sydsvenskan.se/2017-01-21/en-person-skjuten-pa-munkhattegatan-i-malmo

NY SKOTTLOSSNING I MALMÖÖÖ????

tyvärr lär mordet på ahmed rinna ut i sanden. Här finns de minsann redan nya mordförsök att reda ut och eventuellt nya mord. Dessa blir en i mångden man startar morsutredningar som aldrig avslutas. Resultatet blir massa mördare på fri fot.

Sorglig men sabt. Vila i frid ahmed
Citera
2017-01-21, 21:42
Medlem
Liiitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
NY SKOTTLOSSNING I MALMÖÖÖ????

tyvärr lär mordet på ahmed rinna ut i sanden. Här finns de minsann redan nya mordförsök att reda ut och eventuellt nya mord. Dessa blir en i mångden man startar morsutredningar som aldrig avslutas. Resultatet blir massa mördare på fri fot.

Sorglig men sabt. Vila i frid ahmed

Jepp...och inte mer än en halvmiss från Rosengård..dom kommer få köra kösystem med lapp för att lyckas hinna med alla skjutningar och skit..
Citera
2017-01-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippoflo
Den undre världen är inte sluten, folk snackar! Jag har själv varit kriminell, hade då ett vanligt jobb i butik, hade ut ca 14-15 tusen. Men på kvällar/nätter så langa jag droger osv och gick alltid beväpnad. Min familj och vanliga kompisar visste inget om detta. Jag levde ett dubbelliv och mina andra kriminella kompisar och bekanta förstod inte varför jag hade ett vanligt jobb när jag tjänade bra med cash....
Jag gjorde detta för att ha en fasad och en vit inkomst.

Med detta vill jag ha sagt att det spelar ingen roll om han hade extra jobb.osv... Snabba cash lockar alltid.
Det var 2 personer till som vart inblandade, tror du att Ahmed eller dessa 2 hade polisanmält om dom fick stryk eller blev hotade. Dom har fått en skuld och en tid på sig att betala...
Det hör kanske inte hit- men unga killar som blandar sig med kriminella vuxna och droger, blir allmänt stirriga och fungerar inte i gymnasieskolan, med att passa tider osv-
som vuxen så kan man fungera såsom du beskriver dig-självkontroll åt bägge aktiviteter.
Citera
2017-01-21, 21:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej-den undre världen skulle nog inte sippra- sådan information. DE skulle använda våld för att få fram vart leveransen gömts.
Men om en ung person jobbar extra vid sidan av gymnasiet/skola- med att dela ut tidningar,
jobba med loppis, det rimmar dåligt ihop med att ha fingrar i narkotikahandel.
Att vara inblandad med narkotikaleveranser -brukar betyda att dessa personer inte är alltför synliga
och skärpta att välja ett krävande gymnasieprogram.

Det har ju ljugits en del för polisen så det är väl inte omöjligt att de ljuger om detta också. Se bara på det här med att bli läkare, visste är det bra med drömmar men de betygen räcker kanske inte ens till att bli USK.

Här mycket är nys?
Citera
2017-01-21, 22:34
Medlem
Var det hedersmord eller var han inblandad i narkotikahandel?
2 läger här som säger emot varandra.

Hur pass väl känner ni till AO?
Citera
2017-01-21, 22:53
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det hör kanske inte hit- men unga killar som blandar sig med kriminella vuxna och droger, blir allmänt stirriga och fungerar inte i gymnasieskolan, med att passa tider osv-
som vuxen så kan man fungera såsom du beskriver dig-självkontroll åt bägge aktiviteter.

Enligt tidigare info i tråden var inte heller hans betyg något vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in