Citat:
Ursprungligen postat av
moshes

Nej-den undre världen skulle nog inte sippra- sådan information. DE skulle använda våld för att få fram vart leveransen gömts.
Men om en ung person jobbar extra vid sidan av gymnasiet/skola- med att dela ut tidningar,
jobba med loppis, det rimmar dåligt ihop med att ha fingrar i narkotikahandel.
Att vara inblandad med narkotikaleveranser -brukar betyda att dessa personer inte är alltför synliga
och skärpta att välja ett krävande gymnasieprogram.
Den undre världen är inte sluten, folk snackar! Jag har själv varit kriminell, hade då ett vanligt jobb i butik, hade ut ca 14-15 tusen. Men på kvällar/nätter så langa jag droger osv och gick alltid beväpnad. Min familj och vanliga kompisar visste inget om detta. Jag levde ett dubbelliv och mina andra kriminella kompisar och bekanta förstod inte varför jag hade ett vanligt jobb när jag tjänade bra med cash....
Jag gjorde detta för att ha en fasad och en vit inkomst.
Med detta vill jag ha sagt att det spelar ingen roll om han hade extra jobb.osv... Snabba cash lockar alltid.
Det var 2 personer till som vart inblandade, tror du att Ahmed eller dessa 2 hade polisanmält om dom fick stryk eller blev hotade. Dom har fått en skuld och en tid på sig att betala...