2017-01-13, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cicada3301
Fick precis se bild på BO direkt efter han blev skjuten. Ingen trevlig syn må jag säga. Minst två av skotten träffade honom rakt på ansiktet, varpå en av dom träffade honom mitt på vänstra ögat.

Lägger dock ej upp den här då personen som visade mig bilden ej vill den ska spridas.

Jag har hört att en kille som sköts för några dar sedan här i Malmö hade 22 kulhål i sig. (Tjugotvå). Tyder på två vapen eller en omladdning. - En arab sprang ju runt på Möllan Juli 2015 i knarkrondellen med en pistol i varje hand och jagade afrikaner. En blev skjuten i benet. Araben med pistolerna var inte så vapenerfaren. Han fick eldavbrott på ena pistolen efter ett enda skott och försökte sedan ladda om den utan att släppa den andra pistolen som tydligen inte var laddad eller så krånglade den med (var säkrad eller nåt) . Araben höll på och joxa med den. Gick inte så bra. - Afrikanerna sprang iväg. Snacka om att puscher-negrerna i rondellen hade lotto-tur den dan.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2017-01-13 kl. 12:41.
Citera
2017-01-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Det är nåt allvarligt fel på ett land där 16-åringar avrättas med ett skott i huvet när de väntar på bussen. Man saknar fan i mig ord!
Bäst att göra på det svenska sättet. Förbjud folk att vänta på bussen.
Citera
2017-01-13, 12:37
Medlem
Cleetus187s avatar
Citat:
Fick precis se bild på BO direkt efter han blev skjuten. Ingen trevlig syn må jag säga. Minst två av skotten träffade honom rakt på ansiktet, varpå en av dom träffade honom mitt på vänstra ögat.

Lägger dock ej upp den här då personen som visade mig bilden ej vill den ska spridas.

sluta sprid en massa skit om du inte kan bevisa dina påstående
Citera
2017-01-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeborr
Bäst att göra på det svenska sättet. Förbjud folk att vänta på bussen.

Är väl bättre att förbjuda bussar? Då begränsas möjlighet till dödliga skjutningar i den miljön.

Hur många skott avlossades?
Citera
2017-01-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleetus187
sluta sprid en massa skit om du inte kan bevisa dina påstående

Anledningen till att jag ej lägger upp den här är att vill ej den ska spridas mer då vi är endast ett fåtal som har sett bilden och som någonsin kommer att se den. Sprids den så lär det inte ta lång tid innan dom fattar vem det är som har spridit den och tänker ej få mer skit bara för du tror jag ljuger.

Hade kunnat skicka bilden på PM men litar varken på dig eller alla andra som vill ha bilden då ni lika gärna kan sprida den på det sättet.

Kan beskriva bilden, han ligger på gräset (självklart) och blöder från vänster öga då den är helt borta pga att en av skotten träffade mitt på ögat. Han har på sig blå mössa, inte för att det är viktigt men tippar på att det är antingen är av märket Gant eller Ralph Lauren, man ser inte märket då luvan på jackan skymmer. Han har en svart PJ's jacka (Para Jumper) med päls på luvan såklart. Dragkedjan verkar ha gått sönder, antagligen pga han har nog fallit ihop kraftigt eller liknande.
Senast redigerad av Cicada3301 2017-01-13 kl. 12:45.
Citera
2017-01-13, 12:43
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är väl bättre att förbjuda bussar? Då begränsas möjlighet till dödliga skjutningar i den miljön.

Hur många skott avlossades?
Det pratas om 8-10 skott i början av tråden.
Citera
2017-01-13, 12:45
Medlem
Cleetus187s avatar
Citat:
Anledningen till att jag ej lägger upp den här är att vill ej den ska spridas mer då vi är endast ett fåtal som har sett bilden och som någonsin kommer att se den. Sprids den så lär det inte ta lång tid innan dom fattar vem det är som har spridit den och tänker ej få mer skit bara för du tror jag ljuger.

Hade kunnat skicka bilden på PM men litar varken på dig eller alla andra som vill ha bilden då ni lika gärna kan sprida den på det sättet.

Varför ens säga A om du inte ens tänker säga B? klart som fan folk vill se bilden om du säger att det finns
Citera
2017-01-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleetus187
Varför ens säga A om du inte ens tänker säga B? klart som fan folk vill se bilden om du säger att det finns

Jag tycker att av ren hyfs och värdighet så lägger man inte ut en sån bild, om den nu finns. Man måste nånstans beakta att det drabbar de anhöriga.
Citera
2017-01-13, 12:48
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:

Jag tror dig och du behöver inte bevisa ett skit för dessa "tuffa" tangentbordskrigare!

Står ju klart och tydligt i alla medier att ungen blev skjuten i ansiktet och att ~10skott avlossats så inget konstigt alls att två skott träffat.
Citera
2017-01-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag tycker att av ren hyfs och värdighet så lägger man inte ut en sån bild, om den nu finns. Man måste nånstans beakta att det drabbar de anhöriga.

Precis, men i just mitt fall så är det mest pga att vi är som sagt ett fåtal som har sett/har tillgång till bilden. Och sprids den så kommer det ej vara svårt att lista ut vem det är som har lagt upp bilden här på Flashback och då kommer det bara bli större problem än vad det redan har uppstått.

Kan ju som sagt skicka bilden på PM men litar INTE på att folk kan hålla den för sig själv och inte sprida den vidare.
Citera
2017-01-13, 12:54
Medlem
Någon som vet vilken typ av vapen som används i avrättningarna i Malmö? Tycker man ofta läser om över 10 skott som prickar BO.
Citera
2017-01-13, 12:56
Medlem
Sqrbankens avatar
Elände. Förmodligen kommer hämnden i helgen; kanske redan ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in