2017-08-28, 19:31
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Bvb kan köpa 4 klasspelare till för pengarna men du tycker väl bara neymar e klass? Upplysnigsvis torskade hans Brasilien mot Tyskland med mer än ett noll senast och tyska spelarna som kostar peanuts e så klart ej klass
Nej, något sådant har jag inte påstått och det vet du mycket väl. Jag har inte heller påstått att Yarmolenko inte är en klasspelare. Men i och med att Dembélé - en spelare - har lämnat och Yarmolenko - en spelare - har anslutit är läget alltjämt detsamma för Isak.
Citera
2017-09-09, 19:22
Bannlyst
Isak nära att bytas in idag, tränaren ville nog inte slita ner truppen och kan isak få sin chans mot tottenham? det vore läckert
Citera
2017-09-09, 20:06
Medlem
Citat:
Isak nära att bytas in idag, tränaren ville nog inte slita ner truppen och kan isak få sin chans mot tottenham? det vore läckert

Han hade nog fått lite tid idag om man gjort lite mål på alla sina 10000 chanser och man inte behövt tvingas till 2 tidiga byten första 30 p.g.a skador.

Tror det var planerat att man skulle byta in honom och någon mer en bit in i 2a för att vila sina viktiga inför onsdagens CL mot Spurs men nu blev inte så fallet.

Dock tror jag han får en bänkplats mot Spurs på onsdag då deras Strikers options är tunna och Isak är uppenbart deras #2a bakom Auba. Dock bara som ett "ifall han skadar sig" scenario.

Om man inte ska stirra sig blind på speltid så är det en väldigt bra sitts han är i som 17åring. Given bänkplats, 2a val i sin position (atm) och tränar med A laget. Bosz är dessutom riktigt bra med yngre spelare.

Hoppas han får lite strö-minuter i tidigt avgjorda matcher nu i höst och impar.
Citera
2017-09-09, 23:56
Medlem
Många pratar om honom som om han ska bli en ny Mats Magnusson, men låt honom få tid så ser vi var han landar. Han har talang, men det finns det många andra som också har. Stenhård konkurrens... Men lite kul att följa.
Citera
2017-09-10, 00:16
Medlem
För att förtydliga att då jag jämför med Magnusson så är det en stor ära och svårt att leva upp till.

Vann ligan i Sverige(3 ggr) och i Portugal (2 ggr), två CL-finaler och borde ha vunnit guldskon då han gjorde 33 mål på 31 matcher men Stoitchkov gjorde sex mål i sista matchen i bulgariska ligan… Oavsett var Masse en av världens bästa målgörare kring 1990.

Sedan kom han tillbaka och lyfte upp Helsingborg IF till Allsvenskan tillsammans med Henke och några malmöspelare.

Oavsett är det svårt att leva upp til även om du har stor talang, Låt oss se om Isak har samma talang och omdöme.
Citera
2017-09-10, 06:25
Medlem
BarryHeros avatar
Har aldrig hört någon kalla Alexander Isak för "den nya Mats Magnusson".
Citera
2017-09-12, 16:09
Medlem
Isak bekräftad med i truppen till deras CL match imon mot Spurs, då han är med på deras twitter foton där de landar i London.
Förväntat då han är klar #2a bakom Auba och de behöver en backup ifall att.

https://pbs.twimg.com/media/DJg_EyVXkAALBpQ.jpg

Är det jag eller ser han ut att ha biffat upp sig lite? Kanske hans längd som lurar lite.
Citera
2017-09-12, 21:30
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Isak bekräftad med i truppen till deras CL match imon mot Spurs, då han är med på deras twitter foton där de landar i London.
Förväntat då han är klar #2a bakom Auba och de behöver en backup ifall att.

https://pbs.twimg.com/media/DJg_EyVXkAALBpQ.jpg

Är det jag eller ser han ut att ha biffat upp sig lite? Kanske hans längd som lurar lite.

Någon måste lära de här killarna att knyta en vettig slipsknut.
Citera
2017-09-12, 21:40
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Har aldrig hört någon kalla Alexander Isak för "den nya Mats Magnusson".

Hör det hela tiden här bland mina aikpolare. Mats Magnusson den unga kallas han
Citera
2017-09-17, 19:46
Bannlyst
Isak debuterar helt sjukt
Citera
2017-09-17, 19:55
Medlem
Citat:
Isak debuterar helt sjukt

Visst var det någon minut bara men han såg bra ut. Nätade tamej fan nästan.

Hade hoppats att man slängt in han 75e/80e iom att man hade 5-0 och dominerade. Kunde man sparat extra på Auba inför CL osv med. Aja, dumt att klaga.

Hans val att gå till BVB är onekligen ett grymt val. Given på bänken och givet 2a val till Auba.
Citera
2017-09-17, 19:58
Bannlyst
De skolar in honom helt klart va en kanondebut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här