Citat:
Ursprungligen postat av
Organtjuven7
Den här killen har tyvärr slängt bort en del av sin talang som kunde utvecklats i och med sina klubbval. Dortmund var helt fel och nu spelar han mer men inte regelbundet. Vilket unga behöver. Det hade varit bättre att välja Österrike/Schweiz/Championsship/2Bundesliga, för att få erfarenhet och utveckling. Hur laget går är oväsentligt egentligen, bara man utvecklas och startar regelbundet i syfte att flytta vidare till en stor klubb.
Media håller redan på som de gjort med Z i alla år, och då är ju Z inte helt värdelös. Vad ska Isak göra i Barca eller Real? Svensk cp-media i sitt esse, nu ännu mer mongo efter Z i princip lagt av.
Exakt. Det var ett stort misstag av Isak att gå till BvB som 17/18 åring, på samma sett som Ödegård gjorde et stort misstag när han gick till Madrid. Båda dessa killar kommer aldrig att bli så bra som de hade potential till att bli.
Idioterna i media är unga talangers värsta fiende, så fort ngn ung spelare slår igenom i Allsvenskan så hyllas de till de skyarna och jämförs med Zlatan. Patetiskt
Det bästa hade varit om Isak hade stannat kvar i AIK i 1-2 år till innan han gick till ngn klubb i Holland, Frankrike, Portugal, Schweiz eller Österrike.