Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-01, 08:47
  #121
Medlem
ftwGBGftws avatar
Sista sticket av testo sattes igår :/ dags att bita det sura äpplet, blir att kliva av i ca 6 månader och enbart ligga på mk-677.
Hoppas på fortsatt tryck då mk verkar funka svin bra på mig.

Köpte hem 4 flaskor testo e igår för att ha kuren liggande så har man något att se fram emot och något som sporrar mig att fortsätta kämpa på gymmet.

Fortsätter med adex i minst 2 veckor till och sen kör jag nolva enligt 40/20/20/20 och hoppas att det inte tar så snyggt på mig..

Idag bär det av till varmare breddgrader med frugan och mina 3 ungar.
Citera
2017-06-08, 18:50
  #122
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Vad tyckte du om ScandinavianPharma? Har du tagit blodprov för att se dina referensvärde?
Citera
2017-06-16, 17:11
  #123
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Vad tyckte du om ScandinavianPharma? Har du tagit blodprov för att se dina referensvärde?

Tja jag tycker den är dunder.
Inte tagit prover tyvärr, har lite hemma till nästa kur då blir det att ta prover.
Kändes dock som i början av kuren igen när jag gick på deras olja, mer stånd mer svettningar på osv.
Citera
2017-06-16, 22:46
  #124
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tja jag tycker den är dunder.
Inte tagit prover tyvärr, har lite hemma till nästa kur då blir det att ta prover.
Kändes dock som i början av kuren igen när jag gick på deras olja, mer stånd mer svettningar på osv.

Låter lovande, ska beställa från dem vid löning!
Citera
2017-06-24, 10:27
  #125
Medlem
Fel post.
__________________
Senast redigerad av Absgrabb12345 2017-06-24 kl. 10:28. Anledning: Fel
Citera
2017-06-25, 16:28
  #126
Medlem
Tjena lånar tråd om det är okej? Tänkte själv kliva på en Testo E 250mg e5d 12v kur frontar med 500mg. Hcg 500ie e3d direkt efter sista stick. Och nolva efter det. Tar gärna imot tips och kritik. Sneglat lite på Al oxå. Tack för mig mvh
__________________
Senast redigerad av PainAndGain8 2017-06-25 kl. 16:28. Anledning: Felstavat
Citera
2017-07-02, 10:01
  #127
Medlem
ftwGBGftws avatar
6 veckor sen sista sticket och 2 veckor inpå nolva 40mg ed, mått rätt bra faktiskt.
Det negativa hittills är nog att jag inte alls är kåt, jag får upp den och jag har haft sex en del så min fru helt plötsligt är jätte kåt... känns inte alls planerat från hennes håll
Idag går jag ner till 20mg nolva ed och fortsätter i minst 2 veckor.

Jag ligger på 25mg ed av MK-677 (ibutamoren) och kommer köra det i ca 200 dagar till, fortfarande nästan samma tryck på gymmet och tappat 2kg hittills men känner mig ändå hård..

Jag tror stenhårt på att MK-677 hjälper som en brygga och är perfekt under OCH, i oktober hoppar jag på testo igen och det blir samma dos men bättre kost, hårdare träning och en kickstart med Dbol tror jag.

Må bäst alla testotroll
Citera
2017-07-02, 10:05
  #128
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain8
Tjena lånar tråd om det är okej? Tänkte själv kliva på en Testo E 250mg e5d 12v kur frontar med 500mg. Hcg 500ie e3d direkt efter sista stick. Och nolva efter det. Tar gärna imot tips och kritik. Sneglat lite på Al oxå. Tack för mig mvh
Ja visst.
1. Ja front är det bästa, kör inte 12 veckor enligt mig minst 16 veckor på testo E då det tar upp till 8 veckor att få full effekt.

2. Hgc är jag inte kunnig nog om men tycker personligen att det är något man kör på 20+ veckors kurer.

3. Ha arimidex hemma och gör tester för testo innan kur och tester för testo och östro 5-6 veckor in i kuren.

4. Se till att verkligen sköta kosten och drick inte alkohol.

Mvh MaVi
Citera
2017-08-14, 21:56
  #129
Medlem
ftwGBGftws avatar
Dåligt med uppdateringar men känner inte att det ger varken mig eller någon annan nån tillfredställelse.. Jag ligger på
105kg just nu och gick av nolva för ett par veckor sen.

Jag har mått väldigt bra efter kuren, bieffekter jag känt av är endast att kylen blir lite elak emellan ställningarna ibland.

Självklart är jag inte lika låg men nog ungefär som innan kuren.
Tappat en del volym och tryck men det har jag räknat med.

Börjat dieta rätt nyligen och ska göra så i 50 dagar, målet är att ligga på 95kg innan nästa kur som är planerad någon gång i oktober.

Men om jag inte lyckas med dieten är jag Dan inte värd livets saft aka testo, tänkte slänga in lite clen om någon vecka för att toppa ibutamoren och yohombine som jag kör just nu.

Aja lär ju köra en rapport i oktober igen och försöka göra den lite mer intressant så jag inte sitter och skriver med mig själv..
Citera
2017-08-15, 10:12
  #130
Medlem
slåt man ut dina visningar så har du 100 visningar per inlägg så nu tycker jag du inte ska vara så hård emot dig själv, tror många nybörjare uppskattar din rapport och jag tycker du ska följa upp din rapport hela tiden för det är nu det blir intressant för de erfarna...

vad som händer efter kuren är ju det som är det mest intressanta dock så fattar jag att många skiter i det när motivationen inte är i närheten av lika toppad som när man ligger på och livet leker men men gör som du vill men nog har du läsare!
Citera
2017-10-07, 08:47
  #131
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
slåt man ut dina visningar så har du 100 visningar per inlägg så nu tycker jag du inte ska vara så hård emot dig själv, tror många nybörjare uppskattar din rapport och jag tycker du ska följa upp din rapport hela tiden för det är nu det blir intressant för de erfarna...

vad som händer efter kuren är ju det som är det mest intressanta dock så fattar jag att många skiter i det när motivationen inte är i närheten av lika toppad som när man ligger på och livet leker men men gör som du vill men nog har du läsare!

Tack för dina råd och tips genom kuren, påbörjar en ny kur snart och har öppnat en ny tråd.
Citera
2017-10-07, 13:47
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tack för dina råd och tips genom kuren, påbörjar en ny kur snart och har öppnat en ny tråd.


lycka till och kör hårt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback