2017-01-12, 10:32
Medlem
ftwGBGftws avatar
Kod:
Ålder:
28 år

Vikt:
100 kg

Längd:
189 cm

Uppskattad BF%:
20%

Medicinska problem:
inga

Styrkestats, bänk, böj och mark:
maxar inte men bänkar ett par på 100kg

Nuvarande kostupplägg:
underskott ca 2200kcal om dagen

Träningserfarenhet:
On/off 10 år

Tidigare kurer:
Susta, thai och oxar

Eget förslag till kur:
250mg testo e måndag och torsdag. Frontar första 2 sticken med 500mg, tänkte ligga on i ca 18-19 veckor har 40ml testo så kör till det tar slut.

Eget förslag till PCT:
Nolva till PCT och arimidex 0.5 eod under kur.

Mål med kuren:
Först innan kuren ska jag ner lite i både vikt och fett% tränar hårt och ligger på underskott i 10 veckor för att övergå till ungefärligt dagligt behov. Målet är att växa i muskler och tappa fett. Inga jätte stora förväntningar med än så.
Citera
2017-01-12, 14:51
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Kod:
Ålder:
28 år

Vikt:
100 kg

Längd:
189 cm

Uppskattad BF%:
20%

Medicinska problem:
inga

Styrkestats, bänk, böj och mark:
maxar inte men bänkar ett par på 100kg

Nuvarande kostupplägg:
underskott ca 2200kcal om dagen

Träningserfarenhet:
On/off 10 år

Tidigare kurer:
Susta, thai och oxar

Eget förslag till kur:
250mg testo e måndag och torsdag. Frontar första 2 sticken med 500mg, tänkte ligga on i ca 18-19 veckor har 40ml testo så kör till det tar slut.

Eget förslag till PCT:
Nolva till PCT och arimidex 0.5 eod under kur.

Mål med kuren:
Först innan kuren ska jag ner lite i både vikt och fett% tränar hårt och ligger på underskott i 10 veckor för att övergå till ungefärligt dagligt behov. Målet är att växa i muskler och tappa fett. Inga jätte stora förväntningar med än så.

Personligen skulle jag rekommendera dig att köra 500mg istället för 250mg. Med tanke på att du har tidigare erfarenheter av prepp och väger ganska mycket. Släng in hcg i slutet av kuren också för maximal återhämtning
Citera
2017-01-12, 15:03
Medlem
herrcarlssons avatar
Har du tidigare kurat så känns det nästan konstigt att du ber om råd till en så tam kur.

Hur som helst så är ju endast testo väldigt tamt och 500mg är ju ingen jätte dos. Även om det är tamt och inte händer så jättemycket snabbt så tycker jag personligen att det handlar om välbefinnande också. Jag mår som absolut bäst på bara testo. Testo +deca tycker jag är en vinnare rent psykiskt också.

Nolva är ju alltid bra men förutom den så tycker jag inte att det behövs något annat till PCTn
Citera
2017-01-12, 16:05
Medlem
ser bra ut! jag har mer muskelmassa än vad du har och jag har legat på 250mg testo e sen i augusti med rikltigt bra kvalité och byggt bra med massa under den tiden så du behöver absolut inte höja för att få bra resultat
Citera
2017-01-12, 19:07
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Personligen skulle jag rekommendera dig att köra 500mg istället för 250mg. Med tanke på att du har tidigare erfarenheter av prepp och väger ganska mycket. Släng in hcg i slutet av kuren också för maximal återhämtning

Tjenare det kan hända att jag höjder det med tiden. Kanske skulle skrivit att det var 2010 jag kurade senast.. har aldrig kört enanthate utan Susta är enda inject. Sen har jag små knölar i brösten.. misstänker att det är gammal gyno, antingen från gammal kur eller tonårs. Tack för svar
Citera
2017-01-12, 19:09
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Har du tidigare kurat så känns det nästan konstigt att du ber om råd till en så tam kur.

Hur som helst så är ju endast testo väldigt tamt och 500mg är ju ingen jätte dos. Även om det är tamt och inte händer så jättemycket snabbt så tycker jag personligen att det handlar om välbefinnande också. Jag mår som absolut bäst på bara testo. Testo +deca tycker jag är en vinnare rent psykiskt också.

Nolva är ju alltid bra men förutom den så tycker jag inte att det behövs något annat till PCTn

Förstår att det kanske ser tamt ut, dock var det 2010 jag kurade senast och jag vill känna in det innan jag mixar och höjer. Jag känner mig som nybörjare igen mitt liv är helt annorlunda nu än 2010, barn heltids jobb och inga droger.. känns allt bra så kommer jag nog höja och deca har jag alltid varit nyfiken på.
Citera
2017-01-12, 19:12
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ser bra ut! jag har mer muskelmassa än vad du har och jag har legat på 250mg testo e sen i augusti med rikltigt bra kvalité och byggt bra med massa under den tiden så du behöver absolut inte höja för att få bra resultat

Kanon tack hoppas mest på att få tillbaka den gamla formen och styrkan. Kan hända att jag höjer längre fram eller dundrar på en hårdare kur i slutet av året. Tror du att arimidex är ett måste om man har små knölar i brösten? Känns dumt att skippa det men samtidigt vill man ju må bra under kuren..
Citera
2017-01-12, 22:17
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Förstår att det kanske ser tamt ut, dock var det 2010 jag kurade senast och jag vill känna in det innan jag mixar och höjer. Jag känner mig som nybörjare igen mitt liv är helt annorlunda nu än 2010, barn heltids jobb och inga droger.. känns allt bra så kommer jag nog höja och deca har jag alltid varit nyfiken på.

Jag förstår dig absolut, kan vara skönt att ta det lugnt och slippa jobbiga bieffekter.

Får du chansen så testa Deca. Jag älskar decan just för att jag mår så jävla bra mentalt på den. Inget man blir superhård på dock. Det jobbiga är såklart att man blir så jävla avstängd men sköter man sig efter kuren så är det lugnt.
Citera
2017-01-12, 23:56
Medlem
Citat:
Kanon tack hoppas mest på att få tillbaka den gamla formen och styrkan. Kan hända att jag höjer längre fram eller dundrar på en hårdare kur i slutet av året. Tror du att arimidex är ett måste om man har små knölar i brösten? Känns dumt att skippa det men samtidigt vill man ju må bra under kuren..

ska du slänga in deca så är det adexen du ska vända dig till i första hand då inte nolva

för bara testo tycker jag du ska ha nolva i högsta hugg redo om du vet att du är känslig

du ska ha nolva, adex samt letro hemma, ingen idé att snåla på den här fronten men använd inte mer än vad du behöver

är den lilla knölen du har just nu något du stör dig på?
Citera
2017-01-13, 06:14
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ska du slänga in deca så är det adexen du ska vända dig till i första hand då inte nolva

för bara testo tycker jag du ska ha nolva i högsta hugg redo om du vet att du är känslig

du ska ha nolva, adex samt letro hemma, ingen idé att snåla på den här fronten men använd inte mer än vad du behöver

är den lilla knölen du har just nu något du stör dig på?

Okej knölarna är inget jag bryr mig om men har ju lite fett på pattarna också.. men det lär gå bort vid lägre fett% vill dock inte ha mer knölar ; )
Citera
2017-02-02, 18:56
Medlem
ftwGBGftws avatar
Aja på söndag startar jag min kur på 500mg ew.
Tänkte trycka söndag morgon och onsdag kväll i 19 veckor.
Blir front på första 2 sticken och arimidex 0.25 e3d (om jag får delat tabletterna från teva i 4 delar..) blir dom för ojämna tänkte jag käka dom eod för att få en jämnare nivå.

Kommer träna 6-8ggr i veckan med en vilodag.

Axlar
Ben, mage
Rygg
Armar, mage
Bröst
Tänkte växla genom att byta runt vilka muskel grupper jag kör vilka dagar.

Efter kur blir det nolva som PCT och att hoppa på peptider i ca 100 dagar.
Ghrp-2 och grf mod 1-29
2 eller 3 stick om dagen med 100mcg av varje.

Målet blir att sänka mitt bf till under 15% på ett år och samtidigt växa en del i massa.

Tror mina mål är rimliga och kommer använda denna kurrapport som en dagbok för mig själv främst.
Senast redigerad av ftwGBGftw 2017-02-02 kl. 18:59.
Citera
2017-02-05, 08:29
Medlem
ftwGBGftws avatar
Första sticket avklarat. Satte i axeln lite obehag på vägen in och när jag aspirerar kom det en del blod.

Tog ur den och satte 1.5cm åt sidan istället kändes ingenting, däremot började det tjuta i öronen och känslan man kan få när man reser sig för fort efter att ha suttit ner länge uppenbarade sig i full kraft. Mådde svin konstigt men aspirerade och tryckte in 2ml.

Tjutande ljudet fortsatte ett bra tag så la mig o h sov en stund till.

Va fan va det där? Aldrig hänt innan.

Aja kuren är igång iallafall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här