Käre Admin!
Jag vet inte om du mnärkt att jag inte fått vare sig någon tillsägelse eller varning sedan jag fick min varning av TrialbyError. Detta är väldigt märkligt eftersom du menar att alla moderatorer alltid är objektiva. Men faktum är att jag inte ändrat debattstil sedan första dagen jag registrerade mig här (förutom att jag börjat tramsa ibland efter min varning - men intressant nog fick jag min varning för bl a trams!!!!). Alltså måste jag fråga dig om dessa moderatorer verkligen är så objektiva som du menar. Som sagt, sedan TrailbyErrors avhopp från moderatorsroll så har jag inte fått en enda tillsägelse. Detta kan bara innebära att dina kära "objektiva" moderatorer inte alls är objektiva.
Nu till frågan: Tycker du inte att det är på tiden att du ser till så att moderatorerna faktiskt är objektiva?
Det är naturlgitvis ganska svårt att få dem att vara objektiva allihopa, men mitt förslag att låta de som anklagas får föra sin talan i ett särskilt stängt forum i outlaw (där omröstinngen äger rum) kanske kan förhindra att fler politiskt motiverade varningar och tilläsgelser uppkmmer. Bara på detta sätt kan de som deltar i omröstningen ha tillräckligt underlag att faktiskt rösta rättvist och objektivt. Det är ju ett ent rättshaveri att inte tillåta de anklagade att föra sin egen talan!!!