2017-01-10, 00:32
Medlem
Jag tycker det vore bra om det när man är på nya ämnen eller i ett vanligt sumbforum skulle kunna se direkt vem som är TS. Jag har (viss) förståelse för att ignorefunktionen ändrades, eftersom den kunde göra diskussioner konstiga. Däremot ser jag inga större problem om ignorefunktionen skulle hjälpa dig att helt och hållet undvika trådar av vissa troll/mongon.

Men det är lite av en bisak. Jag tycker oavsett att det vore bra om man kunde se vem som är TS till en tråd utan att behöva gå in på tråden.

Det bästa hade kanske varit en funktion för att kunna konfigurera helt själv vilka fält man vill ha.
Citera
2017-01-10, 00:38
Bannlyst
En annan sak som vore bra är att i trådarna borde trådskaparen vara markerad som just trådskapare när denne gör inlägg i tråden så man slipper gå tillbaka till första sidan för att hålla koll på vilken användare som startade tråden.
Citera
2017-01-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11217
En annan sak som vore bra är att i trådarna borde trådskaparen vara markerad som just trådskapare när denne gör inlägg i tråden så man slipper gå tillbaka till första sidan för att hålla koll på vilken användare som startade tråden.
Vore också en bra sak. Vet att jag har sett ett script som fixar det någonstans.
Citera
2017-01-10, 01:31
Medlem
bithaxs avatar
Ännu bättre, magiskt dölj alla trådar och inlägg från vissa användare.
Citera
2017-01-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Jag tycker det vore bra om det när man är på nya ämnen eller i ett vanligt sumbforum skulle kunna se direkt vem som är TS. Jag har (viss) förståelse för att ignorefunktionen ändrades, eftersom den kunde göra diskussioner konstiga. Däremot ser jag inga större problem om ignorefunktionen skulle hjälpa dig att helt och hållet undvika trådar av vissa troll/mongon.

Men det är lite av en bisak. Jag tycker oavsett att det vore bra om man kunde se vem som är TS till en tråd utan att behöva gå in på tråden.

Det bästa hade kanske varit en funktion för att kunna konfigurera helt själv vilka fält man vill ha.

Då kommer forumet till slut ge dig de trådar det tror du är intresserad av, och vips så har du google-forum.
Senast redigerad av peHm 2017-01-10 kl. 01:35.
Citera
2017-01-10, 02:51
Medlem
Whiteejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11217

Håller med! t.ex att rutan på inlägget skulle vart markerad med en särskild färg eller dylikt.
Citera
2017-01-10, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
Håller med! t.ex att rutan på inlägget skulle vart markerad med en särskild färg eller dylikt.

Jag oxå!
Har ibland trott att jag var den enda som backade tillbaka. Gött å se att jag inte var ensam. ;-):-D
Citera
2017-01-10, 10:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag tycker det vore bra om det när man är på nya ämnen eller i ett vanligt sumbforum skulle kunna se direkt vem som är TS.

Hur menar du? I forumavdelningarna ser du ju direkt vem som är TS. Det står ju i rubriken: Ämne - Startat av.
Citera
2017-01-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur menar du? I forumavdelningarna ser du ju direkt vem som är TS. Det står ju i rubriken: Ämne - Startat av.
Jag var trött igår. Det gäller dock "nya ämnen".
Citera
2017-01-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peHm
Då kommer forumet till slut ge dig de trådar det tror du är intresserad av, och vips så har du google-forum.
Ser inte riktigt varför. Mitt förslag implicerar ju inte att Flashback ska använda någon AI för att lista ut vilka trådar jag är intresserad av.
Citera
2017-01-10, 10:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag var trött igår. Det gäller dock "nya ämnen".

Där håller jag med dig. Vore bra att se TS där.
Citera
2017-01-10, 13:18
Medlem
Där, liksom under Aktuella ämnen och Nya inlägg, visas istället antalet läsare, vilket på övriga ställen inte syns. Om det blir för trångt att även visa antalet läsare borde det försvinna och trådskaparen skulle visas istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in