• 2
  • 3
2019-06-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13377331
Seatwirl fick ett EU-bidrag p omkring 26 miljoner kronor.
http://www.mynewsdesk.com/se/guventu...aan-eu-2883442

Bolaget gr frn klarhet till klarhet och dr str ni kvar p perrongen och har missat tget.

M s vara. Knns ljligt det du skriver efter uppgngen som varit.
Endast ngon som gillar risk p ett stt som nstan borde ses som sjlvskadebeteende hade plockat upp denna aktie nu fr mer n en snabb trade med stop loss.
Citera
2019-06-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onetime4yourmind
M s vara. Knns ljligt det du skriver efter uppgngen som varit.
Endast ngon som gillar risk p ett stt som nstan borde ses som sjlvskadebeteende hade plockat upp denna aktie nu fr mer n en snabb trade med stop loss.
Fljer du min historik ser du att jag har varit med i aktien mer eller mindre sen brjan och har varit lngsiktig.

Visst kan aktien halveras nr som helst, men sna smllar fr man vara beredd att ta om man vill vara med p ngot som kan bli riktigt fantastiskt.

Detta kan en dag bli ett miljardbolag. Kanske inte redan nsta r men jag ser en liknande utveckling i detta bolag som fr Powercell och Minesto.
Citera
2021-11-09, 19:35
Medlem
Aktien har gtt ner ett bra tag nu. Dremot har den en viss potential i framtiden - men oskert lge att investera nu, ven om man hade kunnat testa en mindre summa som inte pverkar en fr mycket vid kraftig nedgng.
Citera
2022-04-17, 12:03
Medlem
Aktien ser ut att ha lmnat botten nu och kar fort men stabilt. Jag undrar om det har med alla det senaste nyheterna och frvntningarna p S2x (1 MW) som sjstts nsta r, eller om aktien pumpas upp infr inlsen av teckningsoptioner TO2. Blir spnnande att se hur aktien reagerar efter att inlsen r frdig, om den sjunker igen eller fortstter upp.

Tror ni att aktien kan n gamla niver uppemot ~300 tills nsta r? Det r ju i princip bara en dubbling kvar nu s knns ju inte helt orimligt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in