Polarenpär: Dig har jag aldrig sett på Urban Exploration-forumet förut. Tillfört något? Eller glider du bara på din räkmacka?
Vad är det för skit ni snackar om? Har diskuterats ganska friskt idag om nazi-servetter och "grunden", ser inget fel med detta?
Räkmacka?
Tycker du själv att UE forat förtjänar en planerad spammingsattack med 3-4 trådar om samma skit och så vidare..? Jag tycker mig se motivet bakom detta, men tyvärr så blir det ju bara en massa banningar.
Räkmacka?
Tycker du själv att UE forat förtjänar en planerad spammingsattack med 3-4 trådar om samma skit och så vidare..? Jag tycker mig se motivet bakom detta, men tyvärr så blir det ju bara en massa banningar.
Har inte utfört någon spammingattack? Vad är det för jävla påhopp egentligen?! TA REDA PÅ FAKTA INNAN DU SNACKAR!
OT: Jag har en vän som heter Forat... Släpa inte hans namn i smutsen.
Grunden är ju det hetaste på bra länge. (något som räkmackorna ovan knappast kan veta nåt om då som sitter här och läser istället för att leta upp ställen som alla andra.) Och nu bannar ni folk som har nåt att tillföra. Det är inte konstigt det går åt helvete med forumet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!